MoFu co to jest - środek lejka sprzedażowego, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire
Oferta Black Friday! Pozycjonowanie i kampanie reklamowe w super promocji!

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest MoFu - środek lejka sprzedażowego, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest MoFu?
Co to jest MoFu?

MoFu to skrót od angielskiego sformułowania Middle of the Funnel, które oznacza środek lejka sprzedażowego. Jest to faza, w której klienci są już bardziej zaangażowani w proces decyzyjny i dopasowują swoją potrzebę do produktu/usługi firmy. 

Pojęcie MoFu odnosi się do etapu w procesie zakupowym, w którym potencjalny klient zna już produkt lub usługę i powoli przygotowuje się do podjęcia ostatecznej decyzji.

MoFu postrzegane jest jako najważniejszy punkt w procesie sprzedaży, ponieważ to właśnie tutaj powstaje świadomy wybór ze strony konsumenta.

Jakiego rodzaju treści tworzyć dla MoFu?

Tworzenie treści dla MoFu – dobre praktyki

Aby skutecznie wspierać proces sprzedaży, treści tworzone dla MoFu powinny:

  • nadal edukować, ale wprowadzać również informacje o ofercie,
  • uwzględniać zapytania informacyjne i nawigacyjne,
  • opisywać produkt lub usługę w sposób bardziej szczegółowy,
  • przedstawiać różnice między marką a konkurencją,
  • zestawiać i porównywać produkty/usługi,
  • prezentować opinie i recenzje dotyczące produktu/usługi,
  • prezentować porady eksperckie,
  • informować o korzyściach płynących z zakupu produktu/usługi.

Dodatkowe zasady tworzenia contentu dla MoFU:

  • używanie języka odbiorcy,
  • unikanie technicznego języka,
  • tworzenie angażujących treści,
  • umieszczanie w treści informacji o gwarancji,
  • wzmacnianie działania treści poprzez wykorzystywanie innych nośników, takich jak wideo czy infografiki,
  • informowanie o możliwości przetestowania produktu lub usługi.

Sprawdź również: co to jest ToFu, co to jest BoFu

Definicja pojęcia MoFu - środek lejka sprzedażowego
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...