Sieć reklamowa Google (GDN) co to jest - Google Display Network, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest sieć reklamowa Google (GDN) - Google Display Network, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Sieć reklamowa Google (Google Display Network, GDN) oznacza sieć zrzeszającą około dwóch milionów witryn internetowych, na których istnieje możliwość publikowania reklam poprzez Google Ads.

Do GDN należą zarówno produkty firmy Google, jak i strony www zewnętrznych partnerów, które łącznie odwiedza 90 proc. wszystkich użytkowników internetu.

Sieć reklamowa Google to możliwość dotarcia do różnych grup odbiorców poprzez skierowanie reklamy na: kontekst, słowo kluczowe, odbiorcę, miejsca docelowe, dane demograficzne czy remarketing.

Google Display Network obsługuje cztery formaty reklam:

  • elastyczne,
  • angażujące, 
  • graficzne,
  • w Gmailu.

Sieć reklamowa Google daje duże możliwości dotarcia do szerokiej publiczności, a ponadto oferuje różne formy rozliczenia – CPM, CPC, CPA.

Sprawdź również: Google, Google Ads, CPC, CPM, remarketing

Definicja pojęcia sieć reklamowa Google - Google Display Network
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.