Target co to jest - grupa docelowa, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest target - grupa docelowa, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Pojęcie target (grupa docelowa) wykorzystuje się w marketingu (głównie przez firmy z branży e-commerce) do zdefiniowania profilu odbiorców, do których kierowana jest oferta sprzedażowa.

Target jest określany na podstawie parametrów takich jak: wiek, płeć, status społeczny, lokalizacja czy pochodzenie. Dzięki tym danym ustalana jest grupa odbiorców, dla których dedykowane są produkty lub usługi. Celem tego procesu jest zwiększenie szans na sprzedaż.

Sprawdź również: e-commerce, strategia marketingowa

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia target - grupa docelowa
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.