Widoczność strony co to jest - Search Visibility, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest widoczność strony - Search Visibility, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: wyświetlenia strony, zasięg strony, Search Engine Visibility, SEO visibility

Co to jest widoczność strony?
Co to jest widoczność strony?

Widoczność strony (wyświetlenia strony, zasięg strony) to wskaźnik informujący o tym, jak łatwo użytkownik może trafić na Twoją stronę internetową. Pojęcie to odnosi się najczęściej do wyszukiwarki Google. Wskaźnik widoczności jest używany przez wiele narzędzi SEO, takich jak Senuto, Semstorm, Moz czy Semrush.

Widoczność strony to część ruchu, jaka napływa do Twojej witryny dzięki organicznym wynikom wyszukiwania. Jest to wskaźnik, dzięki któremu można ocenić skuteczność zastosowanej strategii SEO. Widoczność opiera się na rankingu strony w Google, nie na rzeczywistym ruchu na stronie. Wysoka widoczność na mało popularne frazy kluczowe, nie sprawi, że Twoja strona będzie miała dużo odsłon.

Pojęcie “widoczność strony” może odnosić się do ilości słów kluczowych Twojej witryny w TOP 50, TOP 10 czy TOP 3. Narzędzia SEO określają widoczność strony również na podstawie szacunkowego ruchu na stronie pozycjonowanej na konkretną frazę kluczową.

Widoczność strony jest wskaźnikiem, na który najczęściej składają się takie elementy, jak:

  • średnia pozycja fraz,
  • liczba wyszukiwań,
  • przybliżony ruch płynący z wyników wyszukiwania.

Widoczność strony definiuje się jako jej zasięg, dzięki któremu użytkownik ma możliwość przejścia na witrynę Twojego serwisu. Jest to również estymowany współczynnik odsłon pochodzących z wyników organicznych z jednego lub kilku linków. Jest to procent szacowanych odsłon, jakie otrzymuje Twoja witryn wynikająca z jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

Widoczność strony jest najczęściej określana dla Google, ale może odnosić się również do innych wyszukiwarek, takich jak Bing czy Yandex.

Sprawdź również: co to jest SEO, co to jest SERP, co to jest Google, co to jest pozycjonowanie, co to jest narzędzia SEO, co to jest słowa kluczowe, co to jest strategia SEO

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia widoczność strony - Search Visibility
wyświetlenia strony, zasięg strony, Search Engine Visibility, SEO visibility
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.