PageRank (PR) co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest PageRank (PR), co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: Page Rank

PageRank Google (PR, ranking strony w Google) jest algorytmem, który został opracowany w 1998 roku w celu określania jakości stron internetowych. Aby to zrobić analizuje się linki prowadzące do danego serwisu i weryfikuje wskaźnik PageRank źródeł. Im wyższa ocena źródeł i większa liczba odnośników, tym wyższy PR dla strony docelowej. Przyjmuje on wartości od 0 do 10.

Pojęcie PageRank Google odnosi się do aktualizacji algorytmu wyszukiwarki Google, która ostatni raz dotyczyła PR w 2013 roku. Sam PageRank jest wskaźnikiem wpływającym na pozycję strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Żeby go poprawić, należy pozyskać linkowanie z wartościowych źródeł.

PageRank Google to algorytm stworzony przez Sergeya Brina i Larry’ego Page’ (od nazwiska drugiego pochodzi nazwa). Z powodu licznymi próbami manipulacji pozycją z wykorzystaniem linkowania, wskaźnik ten został wykluczony z algorytmu Google. Istnieją przesłanki, że Google mierzy wartość strony i jej linkowanie w inny sposób.

Narzędzia, które mierzą wskaźniki zbliżone do PageRank, to między innymi:

Sprawdź również: Ahrefs, algorytm Google, backlink, Black Hat SEO, aktualizacja algorytmu Google

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia PageRank
Page Rank
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.