Kampania Performance Max co to jest - Performance Max, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Kampania Performance Max - co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest Kampania Performance Max?
Co to jest Kampania Performance Max?

Według słownika pojęć kampania Performance Max to nowy typ kampanii w ramach platformy Google Ads, która wykorzystuje zaawansowane modele uczenia maszynowego do optymalizacji i automatyzacji procesu wyświetlania płatnych reklam.

Definicja kampanii Performance Max wskazuje na jej wiele możliwości w marketingu cyfrowym. Dąży bowiem do osiągnięcia najlepszych wyników w zakresie konwersji (np. zrealizowanych transakcji, rejestracji, pobrań aplikacji przez użytkownika) poprzez dostosowanie formy i miejsca płatnej reklamy na różnych platformach Google – w wynikach wyszukiwania, sieci reklamowej, YouTube, Mapach Google, Gmailu czy na kartach Discovery.

Jakie są funkcje kampanii Performance Max?

Wśród funkcji kampanii Performance Max wymienić należy: 

  • dodanie wykluczających słów kluczowych na poziomie konta Google Ads w kampaniach wyświetlanych w wynikach wyszukiwania i Zakupach Google;
  • automatyczny dobór słów kluczowych na które będą wyświetlane reklamy Google Ads oraz kanału reklamowego i adresu URL;
  • zbieranie różnorodnych źródeł ruchu;
  • nowe narzędzie do tworzenia wideo w sekcji „Zasoby” w przepływie pracy dla kampanii Performance Max;
  • optymalizacja kampanii Performance Max pod kątem pozyskiwania nowych klientów;
  • dążenie do osiągnięcia lepszych rezultatów za sprawą nowych funkcji na stronie Statystyki;
  • optymalizacja automatyczna, w tym wykorzystanie zaawansowanych algorytmów do analizy zachowań użytkowników;
  • inteligentne określanie stawek w kampanii Google Ads (maksymalizacja liczby konwersji,
  • maksymalizacja wartości, docelowa wartość CPA lub ROAS);
  • zintegrowane formaty reklamowe, w tym reklama displayowa i reklama tekstowa kampanii Google Ads.
     

Sprawdź również: co to jest Google Ads, co to jest kampania reklamowa

Definicja pojęcia Kampania Performance Max - Performance Max
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.