Stories Ads co to jest - reklama w Stories, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire
Oferta Black Friday! Pozycjonowanie i kampanie reklamowe w super promocji!

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Stories Ads - reklama w Stories, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: reklama w relacjach

Co to jest Stories Ads?
Co to jest Stories Ads?

Stories Ads to rodzaj reklam internetowych wykorzystywanych na platformach mediów społecznościowych, które obsługują format "Stories" (opowieści). Stories to krótkotrwałe treści, które zwykle są dostępne przez 24 godziny od momentu publikacji. Zawierają one zdjęcia, wideo, GIF-y, tekst czy naklejki, które są prezentowane w pionowej formie na pełnym ekranie. Reklamy w Stories (Stories Ads) są umieszczane między indywidualnymi Stories użytkowników, pozwalając na eksponowanie treści reklamowych w sposób nieinwazyjny.

Stories Ads są stosowane na różnych platformach społecznościowych, takich jak:

  • Instagram: Jedna z najbardziej popularnych platform obsługujących format Stories, na której reklamy w Stories są wykorzystywane do promowania produktów, usług, wydarzeń czy marek.
  • Facebook: Platforma ta również oferuje format Stories, umożliwiając reklamodawcom korzystanie z tego samego narzędzia reklamowego, co w przypadku Instagram Stories Ads.
  • Snapchat: Jako prekursor formatu Stories, Snapchat oferuje reklamy w Snap Ads, które są wyświetlane między Stories użytkowników lub w ramach Discover – specjalnej sekcji z treściami od marek, twórców i wydawców.

Reklamy w Stories są opłacane na podstawie różnych modeli rozliczeniowych, takich jak koszt za tysiąc wyświetleń (CPM), koszt za kliknięcie (CPC) czy koszt za zaangażowanie (CPE). Skuteczność Stories Ads zależy od atrakcyjności przekazu, kreatywności treści oraz precyzyjnego targetowania grupy docelowej.

Sprawdź również: co to jest Instagram Ads, co to jest Facebook Ads, co to jest Snapchat Ads, co to jest LinkedIn Ads

Definicja pojęcia Stories Ads - reklama w Stories
reklama w relacjach
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...