Trust Flow (TF) co to jest - wskaźnik wiarygodności, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

Co to jest Trust Flow (TF) - wskaźnik wiarygodności, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: współczynnik wiarygodności

Trust flow (TF) to wskaźnik określający wiarygodność witryny na podstawie wartości źródeł, które do niej linkują. Im wyższy wskaźnik Trust Flow tym strona ma lepszą jakość profilu linków. TF został opracowany przez firmę Majestic i często jest wykorzystywany podczas prowadzenia audytów SEO stron internetowych. Przekłada się on na pozycję witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google.

Trust flow to współczynnik wyrażany w wartościach z przedziału 1-100. Im wyższy wynik, tym więcej odnośników prowadzących do domeny z witryn cieszących się dużym zaufaniem. Są to takie witryny, których TF również jest na wysokim poziomie. Pozyskiwanie linkowania ze stron o niskiej jakości nie poprawi wskaźnika wiarygodności.

Trust flow można przetestować wykorzystując narzędzie Majestic lub Ahrefs (wskaźnik nazywany URL Rating).

Sprawdź również: algorytm Google, backlink, link, wyniki organiczne

Definicja pojęcia Trust Flow - wskaźnik wiarygodności
współczynnik wiarygodności
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.