Real time marketing (RTM) co to jest - marketing czasu rzeczywistego, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire
Oferta Black Friday! Pozycjonowanie i kampanie reklamowe w super promocji!

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest real time marketing (RTM) - marketing czasu rzeczywistego, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest real time marketing?
Co to jest real time marketing?

Real time marketing (RTM, marketing czasu rzeczywistego) to strategia marketingowa, która polega na wykorzystaniu bieżących wydarzeń politycznych, kulturowych, społecznych, medialnych do promowania własnej marki. Najczęściej do tego celu wykorzystuje się media społecznościowe jak Facebook, Instagram czy Twitter.

RTM, aby był skuteczny, wymaga reakcji na dane wydarzenie w ciągu kilku maksymalnie kilkunastu godzin, a w niektórych przypadkach kilkunastu czy kilkudziesięciu minut. Im późniejsza reakcja, tym mniejsze prawdopodobieństwo na zainteresowanie odbiorców.

Real time marketing to przekaz, który oprócz szybkiej reakcji wymaga spójności z marką oraz odpowiedzi na potrzeby jej odbiorców. Ponadto niezbędna jest błyskotliwość i poczucie humoru, ponieważ to na nim bazuje większość real time marketingowych kampanii.

Marketing czasu rzeczywistego nie powinien być jedynym kanałem komunikacji z odbiorcami. Trudno jest bowiem przewidzieć, kiedy może zdarzyć się okazja do jego wykorzystania. Jednak świadomie prowadzone działania z zakresu real time marketingu mogą generować organiczne wyniki wyszukiwania, stając się wsparciem dla działań SEO.

Sprawdź również: co to jest Facebook, co to jest Instagram, co to jest Twitter, co to jest SEO, co to jest wyniki organiczne

Definicja pojęcia real time marketing - marketing czasu rzeczywistego
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...