Inna nazwa: reklama w social media
Reklama w mediach społecznościowych (Social Media Ads) to forma promowania produktów, usług lub marek za pomocą płatnych reklam na różnych platformach społecznościowych. Dzięki reklamom w mediach społecznościowych reklamodawcy mogą precyzyjnie docierać do swojej grupy docelowej, korzystając z bogatych danych demograficznych, zainteresowań i zachowań użytkowników zgromadzonych przez te platformy.
Platformy społecznościowe, które umożliwiają emisję płatnych reklam:
Reklamy w mediach społecznościowych są opłacane na podstawie różnych modeli rozliczeniowych, takich jak koszt za tysiąc wyświetleń (CPM), koszt za kliknięcie (CPC) czy koszt za zaangażowanie (CPE). Skuteczność takich reklam zależy od atrakcyjności przekazu, odpowiedniego doboru formatu reklamy oraz precyzyjnego targetowania grupy docelowej.
Sprawdź również: co to jest Facebook Ads, co to jest Instagram Ads, co to jest Twitter Ads, co to jest LinkedIn Ads, co to jest Pinterest Ads, co to jest Snapchat Ads
Sprawdź na blogu:
Definicja pojęcia reklama w social media - reklama w mediach społecznościowych
reklama w social media
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!