Pozycjonowanie lokalne co to jest - local SEO, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest pozycjonowanie lokalne - local SEO, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: SEO lokalne

Pozycjonowanie lokalne (SEO lokalne, local SEO) jest definiowane jako zwiększanie widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania na frazy kluczowe powiązane z daną lokalizacją. Mogą one być połączone z miastem czy dzielnicą, gdzie działa dana firma.

Pozycjonowanie lokalne opiera się na promowaniu serwisu firmy, która prowadzi działalność lokalną lub na określonym obszarze. Działania SEO są związane ze słowami kluczowymi odpowiadającymi intencji użytkownika, którego interesuje dana lokalizacja. Są to frazy, takie jak:

  • agencja SEO Poznań,
  • krawiec Mokotów,
  • kawiarnia Jeżyce,
  • notariusz Gliwice,
  • fryzjer Lublin.

Pozycjonowanie lokalne jest ważne dla biznesów, które sprzedają swoje towary lub usługi lokalnie, albo na określonym terenie. Mówiąc o SEO lokalnym, można odwoływać się do promowania wizytówki w Mapach Google, jak i witryny online.

Sprawdź również: local pack, SERP, intencja użytkownika, Google Gołąb, wyniki organiczne

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia pozycjonowanie lokalne - local SEO
SEO lokalne
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.