SEO case study – pozycjonowanie lokalne firmy usługowej Szybki Szklarz i pozycja w TOP 1 | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

SEO case study – pozycjonowanie lokalne firmy usługowej Szybki Szklarz i pozycja w TOP 1

SEO Case Study Szybki Szklarz

Szybkiszklarz.com

"Szybki Szklarz" to poznański zakład szklarski, którego fundamentem jest wieloletnie doświadczenie oraz zaangażowanie w pracę z materiałem takim jak szkło. Wiedza w zakresie przemysłu szklarskiego oraz technik obróbki szkła pozwala na realizację trudnych zleceń. Profesjonalne usługi szklarskie oferowane są przede wszystkim na terenie Poznania i okolicznych miejscowości.

logo szybki szklarz

Cele współpracy

  • pozycjonowanie lokalne produktów i usług
  • zwiększenie ruchu z wyników organicznych
  • wyprzedzenie konkurencji na frazy związane z zakładami szklarskimi
  • zwiększenie widoczności na popularną w wyszukiwarce frazę „szklarz poznań” 
  • pozycjonowanie w Google Maps 

Podjęte działania

Osiągnięte efekty

Wzrost wyświetleń strony o 5827%

seo case study wzrost wyświetleń strony

Wzrost widoczności w Google Maps – pozycja w TOP 1 wśród 48 konkurentów w regionie

SEO case study wzrost pozycji w Google Maps

Wzrost pozycji wybranych fraz kluczowych – porównanie pozycji przed rozpoczęciem współpracy i obecnie

Fraza kluczowaPozycja przed rozpoczęciem współpracyPozycja obecna
zakład szklarski Poznań>501
lustra na wymiar Poznań>501
usługi szklarskie Poznań>505

Sukces oczami klienta

Dzięki umiejętnościom i doświadczeniu firmy SEMPIRE odnotowaliśmy znaczący wzrost wizyt na naszej stronie internetowej oraz poprawę widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Pozycjonowanie w wizytówce Google Profil Firmy przyczyniło się do wzrostu liczby bezpośrednich zapytań o nasze usługi. Kolejno można było zauważyć rosnące zainteresowanie ofertą i zwiększenie zaangażowania klientów z coraz szerszego zasięgu lokalizacyjnego. Ta poprawa była dla nas bardzo ważna, szczególnie w obecnych czasach, gdy internet jest kluczowym narzędziem w komunikacji z naszymi klientami.

Tomasz Apolinarek – właściciel firmy

Ocena artykułu:

1 2 3 4 5

5 / 5 według 18 opinii

Może Ciebie zainteresować
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.