SEM daje Ci szansę dotarcia do zdecydowanych klientów, którzy wiedzą dokładnie, czego chcą. Dzięki kampaniom SEM Twoja strona internetowa będzie widoczna na pierwszej stronie Google i zacznie pozyskiwać klientów z dwóch najlepszych źródeł wyszukiwarki: płatnych i bezpłatnych wyników wyszukiwania. Żadne inne medium reklamowe nie da Ci szansy na dotarcie do potencjalnych klientów dokładnie wtedy, gdy są gotowi do zakupu.
SEM (Search Engine Marketing) to marketing w wyszukiwarkach internetowych (Google, Bing, Baidu, Yahoo!, Yandex, DuckDuckGo), który wyraża się wzorem: SEM = SEO + PPC, ponieważ łączy:
Celem kampanii SEM jest to, aby strona internetowa wyświetlała się użytkownikom na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, gdy wpisują w wyszukiwarkę odpowiednie słowa kluczowe. Można to zrobić:
Wyróżnia się następujące rodzaje działań SEM:
Istotą prowadzenia działań SEM jest zdobycie wysokich pozycji strony w wynikach Google na frazy kluczowe, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę, kiedy szukają Twoich produktów lub usług. Efekty płatnych reklam PPC w wyszukiwarce są widoczne natychmiast, natomiast optymalizacja SEO i działania pozycjonujące wymagają czasu.
Strategia SEM zakłada holistyczne podejście do prowadzenia działań marketingowych, wykorzystując najlepsze źródło pozyskiwania klientów, jakim jest dziś wyszukiwarka Google. Dzięki targetowanym reklamom płatnym zapewnisz sobie szybki wzrost widoczności w Google i dotrzesz do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, a dzięki pozycjonowaniu będziesz pozyskiwać wartościowy ruch z wyszukiwarki w dłuższej perspektywie. W ramach kampanii SEM możesz liczyć na skuteczne działania promocyjne, stały napływ klientów i sukcesywny wzrost sprzedaży.
Podstawę skutecznej kampanii SEM stanowi indywidualnie przygotowana strategia, zaawansowana wiedza z zakresu marketingu internetowego, dostęp do narzędzi analitycznych i nieustanne obserwowanie trendów. Realizację działań SEM najlepiej powierzyć wyspecjalizowanej agencji SEM, która zatrudnia doświadczonych specjalistów SEO, zajmujących się organicznym pozycjonowaniem stron, oraz certyfikowanych specjalistów Google Ads, odpowiedzialnych za wszystkie działania związane z kampaniami płatnymi w wyszukiwarce.
W tej sekcji znajdziesz niezbędne informacje o marketingu internetowym w wyszukiwarkach. Dowiesz się, czym jest SEM, jak działa, do czego służy i co daje ta forma reklamy internetowej. Wyjaśnimy Ci, czym różni się SEM od SEO, jakie działania składają się na marketing w wyszukiwarkach, jak dobierać działania SEM i jak wykonać optymalizację kampanii SEM. Podpowiemy również, co zrobić, aby kampania SEM przynosiła oczekiwane rezultaty, oraz w czym może pomóc Ci agencja SEM, by zyskać przewagę konkurencyjną.
Chcesz już teraz zacząć promować swoją stronę internetową, budować widoczność w Google i pozyskiwać klientów z najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie? Umów się na bezpłatną konsultację ze Specjalistą SEMPIRE, który zajmuje się prowadzeniem kampanii SEM i podpowie Ci, jak zacząć sprzedawać w Google.
[przyciski]
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!