SEM - SEMPIRE

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • ile możesz zyskać wdrożenie konkretnych rozwiązań

SEM

SEM daje Ci szansę dotarcia do zdecydowanych klientów, którzy wiedzą dokładnie, czego chcą. Dzięki kampaniom SEM Twoja strona internetowa będzie widoczna na pierwszej stronie Google i zacznie pozyskiwać klientów z dwóch najlepszych źródeł wyszukiwarki: płatnych i bezpłatnych wyników wyszukiwania. Żadne inne medium reklamowe nie da Ci szansy na dotarcie do potencjalnych klientów dokładnie wtedy, gdy są gotowi do zakupu. 
 
SEM (Search Engine Marketing) to marketing w wyszukiwarkach internetowych (Google, Bing, Baidu, Yahoo!, Yandex, DuckDuckGo), który wyraża się wzorem: SEM = SEO + PPC, ponieważ łączy:

  • działania SEO (Search Engine Optimization), odpowiedzialne za optymalizację stron internetowych pod kątem aktualnych wymagań wyszukiwarki,
  • kampanie PPC (Pay Per Click), odpowiedzialne za emitowanie płatnych reklam w wyszukiwarce, w których reklamodawca płaci za każde kliknięcie użytkownika w reklamę. 

Celem kampanii SEM jest to, aby strona internetowa wyświetlała się użytkownikom na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, gdy wpisują w wyszukiwarkę odpowiednie słowa kluczowe. Można to zrobić:

  • umieszczając stronę w organicznych wynikach wyszukiwania Google, nazywanych też wynikami bezpłatnymi lub naturalnymi, których nie można kupić – jest to możliwe w wyniku działań SEO,
  • umieszczając stronę w płatnych wynikach wyszukiwania Google, które są oznaczone jako "reklama" i za które trzeba zapłacić – jest to możliwe dzięki kampaniom Google Ads rozliczanym w modelu PPC. 

Wyróżnia się następujące rodzaje działań SEM:

  • pozycjonowanie stron internetowych, określane także jako pozycjonowanie organiczne (SEO), ponieważ pozwala na umieszczenie strony wysoko w rankingu wyników organicznych, 
  • reklama Google Ads, zwłaszcza kampanie linków sponsorowanych, czyli tekstowe reklamy PPC, które wyświetlają się nad oraz pod darmowymi wynikami wyszukiwania. 

Istotą prowadzenia działań SEM jest zdobycie wysokich pozycji strony w wynikach Google na frazy kluczowe, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę, kiedy szukają Twoich produktów lub usług. Efekty płatnych reklam PPC w wyszukiwarce są widoczne natychmiast, natomiast optymalizacja SEO i działania pozycjonujące wymagają czasu. 

Strategia SEM zakłada holistyczne podejście do prowadzenia działań marketingowych, wykorzystując najlepsze źródło pozyskiwania klientów, jakim jest dziś wyszukiwarka Google. Dzięki targetowanym reklamom płatnym zapewnisz sobie szybki wzrost widoczności w Google i dotrzesz do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, a dzięki pozycjonowaniu będziesz pozyskiwać wartościowy ruch z wyszukiwarki w dłuższej perspektywie. W ramach kampanii SEM możesz liczyć na skuteczne działania promocyjne, stały napływ klientów i sukcesywny wzrost sprzedaży. 

Podstawę skutecznej kampanii SEM stanowi indywidualnie przygotowana strategia, zaawansowana wiedza z zakresu marketingu internetowego, dostęp do narzędzi analitycznych i nieustanne obserwowanie trendów. Realizację działań SEM najlepiej powierzyć wyspecjalizowanej agencji SEM, która zatrudnia doświadczonych specjalistów SEO, zajmujących się organicznym pozycjonowaniem stron, oraz certyfikowanych specjalistów Google Ads, odpowiedzialnych za wszystkie działania związane z kampaniami płatnymi w wyszukiwarce.

W tej sekcji znajdziesz niezbędne informacje o marketingu internetowym w wyszukiwarkach. Dowiesz się, czym jest SEM, jak działa, do czego służy i co daje ta forma reklamy internetowej. Wyjaśnimy Ci, czym różni się SEM od SEO, jakie działania składają się na marketing w wyszukiwarkach, jak dobierać działania SEM i jak wykonać optymalizację kampanii SEM. Podpowiemy również, co zrobić, aby kampania SEM przynosiła oczekiwane rezultaty, oraz w czym może pomóc Ci agencja SEM, by zyskać przewagę konkurencyjną. 

Chcesz już teraz zacząć promować swoją stronę internetową, budować widoczność w Google i pozyskiwać klientów z najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie? Umów się na bezpłatną konsultację ze Specjalistą SEMPIRE, który zajmuje się prowadzeniem kampanii SEM i podpowie Ci, jak zacząć sprzedawać w Google.

Może Ciebie zainteresować
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.