Agencja SEM – co to jest i czym się zajmuje?

Agencja SEM 

Powierz marketing w wyszukiwarce doświadczonej agencji SEM, która zatrudnia specjalistów z wielu dziedzin, podąża za najnowszymi trendami i korzysta z zaawansowanych technologii. 

SEMPIRE to doświadczona agencja SEM, która zajmuje się reklamą w wyszukiwarkach. Łączymy strategię SEO i PPC, by wypracować dla Ciebie szybkie i stabilne efekty. 

Wysoka pozycja organiczna i reklamowa w Google to dla Ciebie znacznie większa szansa na to, że użytkownik przejdzie na Twoją witrynę. Wiemy, jak obsługiwać kampanie SEM, by pozyskiwać dla Ciebie klientów prosto z wyszukiwarki.   

Współpraca z agencją SEMPIRE to: 

  • bezpłatny audyt SEO Twojej strony www i analiza serwisów konkurencyjnych,
  • darmowa konsultacją ze Specjalistą SEM,
  • indywidualna strategia marketingowa w wyszukiwarkach,
  • kompleksowa obsługa kampanii SEM: pozycjonowanie stron internetowych i reklama Google Ads,
  • wsparcie dedykowanych opiekunów projektu,
  • dostęp do nowoczesnych technologii,
  • systematyczne monitorowanie efektów, cykliczne raporty, bieżące rekomendacje i optymalizacje. 

Daj nam znać o swoich potrzebach, a my przygotujemy dla Ciebie dedykowane rozwiązania w zakresie kampanii SEM.

Agencja SEM – co to jest i czym się zajmuje?

81% Internautów szuka informacji o produkcie za pomocą wyszukiwarki (źródło: Interaktywnie.com). Dobrze wiesz, że Twoja widoczność w Google jest dziś niezbędna.

Jeżeli chcesz zwiększyć rozpoznawalność firmy i zacząć pozyskiwać klientów przez Internet, musisz postawić na zdywersyfikowane formy promocji w wyszukiwarce. Systematyczne zwiększanie sprzedaży w przestrzeni online umożliwi Ci strategia synergii, zakładająca efektywne łączenie działań SEO i PPC, a więc promocji w bezpłatnych i płatnych wynikach wyszukiwania. Jeżeli zależy Ci na osiągnięciu najlepszych efektów, te dwa elementy muszą ze sobą współgrać.

O Twoją obecność w Google zadba wyspecjalizowana agencja SEM. Sprawdź, czym się zajmuje i jak może Ci pomóc w promowaniu Twojego biznesu w sieci.

Chcesz zaoszczędzić czas i od razu otrzymać bezpłatną strategię reklamy w wyszukiwarce? 

Zamów konsultację teraz!

agencja sem

Co oznacza SEM?

Skrót SEM (ang. Search Engine Marketing) oznacza dosłownie: marketing w wyszukiwarkach. 

Definicja SEM

SEM łączy działania SEO (ang. Search Engine Optimization – optymalizacja strony pod wyszukiwarki internetowe) z kampaniami PPC (ang. Pay Per Click – płatność za kliknięcie).

W strategii SEM przykłada się więc uwagę do procesów, które w naturalny sposób sprawiają, że wybrana strona jest lepiej rankingowana przez algorytmy wyszukiwarki i jednocześnie promowana przy użyciu targetowanej reklamy płatnej, skonfigurowanej tak, aby wyświetlała się odpowiedniej grupie docelowej.

Marketing internetowy SEM stanowi bezpośrednią odpowiedź na potrzeby Internautów wpisujących słowa kluczowe (ang. keywords) do wyszukiwarki.

Wyniki prezentowane w SERP-ach (ang. Search Engine Results Page – strona pokazująca listę znalezionych adresów URL) nie są przypadkowe – wyświetlają się osobom, które wiedzą, czego szukają, a więc mają określony cel zakupowy. SEM pozwala zatem docierać do użytkowników na ostatnim etapie ścieżki zakupowej.

Wysoką widoczność w Google gwarantuje umiejętne połączenie różnych form promocji w wyszukiwarce, dlatego strategia SEM zakłada:

  • promocję w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, za którą odpowiada pozycjonowanie stron internetowych, określane również jako SEO. Pozycjonowanie ma na celu uzyskanie wysokich pozycji w wyszukiwaniach organicznych na wybrane słowa kluczowe o potencjalnie najwyższej konwersji;
  • promocję w płatnych wynikach wyszukiwania, za którą odpowiadają kampanie PPC, mające na celu natychmiastowe zwiększenie widoczności w wyszukiwarce. Najczęstszą formą reklamy PPC są linki sponsorowane Google Ads, które wyświetlają się w górnej i dolnej części listy wyników wyszukiwania. 

Działania SEO i PPC różnią się w znacznym stopniu, ale przyświeca im jeden cel – zwiększenie widoczności w Google, dlatego warto, a nawet trzeba, łączyć je i optymalizować. Temu właśnie służy SEM, a więc najbardziej kompleksowe działanie, na jakie można zdecydować się w celu promowania sklepu i strony internetowej w wyszukiwarce. 

Agencja SEM - co to jest?

Agencja SEM to wyspecjalizowana firma zajmująca się marketingiem internetowym w wyszukiwarkach. Obszar działalności takiej firmy obejmuje dwa sektory: techniczny i kreatywny.

Zespoły agencji SEM są niezwykle zróżnicowane, zatrudniają bowiem fachowców z wielu dziedzin, w tym specjalistów SEO, SEM, UX i UI, copywriterów, techników z branży IT i innych fachowców, którzy każdego dnia pracują na to, aby strony były widoczne w Google i docierały do możliwie największej liczby potencjalnych klientów. Dzięki temu agencje SEM są w stanie sprostać wszystkim potrzebom przedsiębiorców poszukujących skutecznej reklamy w Internecie.

Ze względu na to, że pozycjonowanie stron (SEO) wchodzi w skład działań SEM, często można spotkać się z określeniem “agencja SEO/SEM”. Nazwa ta oznacza, że dana firma to zarówno agencja pozycjonowania, jak i agencja reklamowa online, zajmująca się płatną promocją w wyszukiwarce. 

Agencja SEM - czym się zajmuje?

Głównym przedmiotem działania agencji SEM jest opracowywanie i zarządzanie kompleksową strategią reklamy w wyszukiwarce. Początek prac związany jest z koniecznością przygotowania szczegółowej analizy. Na jej podstawie można określić dalsze kierunki działania, w tym przede wszystkim opracować listę potrzebnych zmian optymalizacyjnych, zaplanować strategię pozycjonowania i zaprojektować kampanie Google Ads.

Do głównych działań agencji SEM należą:

  1. Przeprowadzenie audytu SEO / SEM.
  2. Opracowanie strategii reklamy w Internecie.
  3. Pozycjonowanie strony internetowej (SEO):
    • optymalizacja techniczna strony pod kątem algorytmów wyszukiwarek internetowych i użytkowników,
    • optymalizacja treści strony, dostosowanie oferty usługowej/produktowej w celu uzyskania wyższej konwersji,
    • content marketing,
    • pozyskiwanie wartościowych linków zewnętrznych,
    • bieżący monitoring i raportowanie wyników.
  4. Płatna reklama w Google:
    • tworzenie i zarządzanie płatnymi kampanii reklamowymi w wyszukiwarkach - reklamy PPC,
    • monitoring przebiegu kampanii, systematyczne optymalizowanie kampanii, reagowanie na działania konkurencji,
    • raportowanie wyników, rekomendacje, sugestie w zakresie obranej strategii.

W marketingu internetowym efektywność jednego działania często przekłada się w bezpośredni sposób na skuteczność innych działań, dlatego agencja SEM powinna traktować wszystkie powyższe prace jako uzupełniające się.

Nierzadko agencje SEO/SEM wykonują też usługi pokrewne, np. zarządzając komunikacją marketingową lub przygotowując różnego rodzaju materiały wizerunkowe w social mediach. Zakres prac zależy w dużej mierze od rodzaju strony internetowej lub sklepu e-commerce: sektora, branży, celów strategicznych, priorytetów rozwoju i konkurencji.

Agencja SEM - marketing w wyszukiwarkach

Search Engine Marketing jest złożonym i wieloaspektowym procesem. Agencja SEM wykonuje działania o zmiennych horyzontach czasowych.

Niektóre elementy prac mogą mieć charakter jednostkowy i zaczynać się już na początku współpracy, czego dobrym przykładem może być stworzenie unikalnych treści na stronę internetową. Inne będą kontynuowane przez dłuższy czas, np. pozyskiwanie wartościowych linków i cykliczne prowadzenie płatnych kampanii w Google. 

Wszystkie działania wymagają jednak nieustannych modyfikacji ze względu na potrzebę dostosowania ich do zmiennego otoczenia.

Marketing w wyszukiwarkach jest sztuką zaadaptowania się do panujących warunków rynkowych, aktualizacji algorytmów Google czy zmieniających się potrzeb Internautów. Wymaga ciągłego znajdowania mocnych stron i wykorzystania ich celem uzyskania przewagi nad konkurencją. Przejawiać się to może np. w pozycjonowaniu na długie wyrażenia kluczowe (ang. long tail – długi ogon) lub skutecznej promocji oferty w wyszukiwarce na bardziej nietypowe słowa kluczowe.

Obydwie grupy działań, jakie podejmuje agencja reklamowa SEO/SEM, czyli promocja w bezpłatnych wynikach wyszukiwania i płatna reklama w Google, muszą być precyzyjnie zaplanowane. Skuteczna strategia reklamowa budowana jest nie tylko po to, aby szybko uzyskać wysokie pozycje w wyszukiwarce, ale też po to, aby utrzymać je długo i stabilnie. 

Promocja w bezpłatnych wynikach wyszukiwania

Agencja reklamy internetowej SEM zapewnia wzrost pozycji strony w wynikach organicznych na powiązane z jej działalnością zapytania Internautów – frazy kluczowe. Wyniki organiczne, synonimicznie określane także jako naturalne lub bezpłatne, to wszystkie rezultaty wyszukiwania, które nie są płatną reklamą.

Witryny zoptymalizowane pod wyszukiwanie organiczne znajdują się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google (tzw. TOP 10). Im skuteczniejsze pozycjonowanie strony internetowej, tym wyższa jej pozycja w wynikach bezpłatnych. 

Google udostępnia szereg wskazówek dla webmasterów dotyczących pozycjonowania. Nie jest znana lista wszystkich czynników rankingowych, czyli tych elementów, które wpływają na widoczność strony w wyszukiwarce. Szacuje się jednak, że jest ich ponad 200. 

W celu uzyskania wysokich pozycji w wyszukiwarce agencja SEM dokonuje optymalizacji technicznej strony, realizuje skuteczny content marketing i pozyskuje wartościowe linki zewnętrzne.

W celu zdobycia wartościowego ruchu i wysokiego współczynnika konwersji realizuje założenia strategii SXO, łączącej działania SEO (ang. Search Engine Optimization), czyli optymalizujące strony pod kątem wyszukiwarek, UX (ang. User Experience), czyli wpływające na użyteczność stron, oraz CRO (ang. Conversion Rate Optimization), czyli optymalizujące współczynnik konwersji. 

Płatna reklama w Google

PPC to płatne reklamy w Google, rozliczane w modelu efektywnościowym. Zapewniają natychmiastową widoczność w wyszukiwarce, a więc możliwość szybkiego dotarcia do klientów.

Skuteczność tej formy marketingu zależy jednak od umiejętności i kreatywności agencji SEM. Ogromne znaczenie ma tutaj znalezienie fraz kluczowych z dużym potencjałem pod kątem konwersji i umiejętne skonfigurowanie kampanii – tak, aby nie „przepalać” budżetu na nieefektywne kliknięcia. 

Reklamy Google Ads są najbardziej elastyczną i mierzalną formą płatnej promocji. Można je emitować w dogodnym czasie, płacąc przy tym za rzeczywistą reakcję klientów. Do wyboru są reklamy tekstowe w postaci linków sponsorowanych, reklamy graficzne i tekstowe, znane jako Zakupy Google, czy remarketing w formie RLSA. 

Specjalistyczne narzędzia Google umożliwiają testowanie różnych formatów i bieżący pomiar efektów pracy. Płatne reklamy w wyszukiwarce to obok pozycjonowania ważny element Search Engine Marketing. Niewątpliwą zaletą kampanii Google Ads jest możliwość docierania do ściśle określonych grup odbiorców dzięki opcji personalizowania reklam pod kątem demograficznym, geograficznym czy behawioralnym. 

Wartościowe kampanie Google, a więc takie, które będą w stanie skłonić użytkowników do kliknięcia i skorzystania z promowanej oferty, wymagają fachowej wiedzy i doświadczenia. Dlatego warto powierzyć je wyspecjalizowanej agencji SEM, zatrudniającej certyfikowanych specjalistów Google Ads i dysponującej zaawansowanymi narzędziami statystyczno-analitycznymi.

SEM = SEO i PPC. Dlaczego warto łączyć te działania?

SEO i PPC to rozwiązania, które doskonale się uzupełniają. Podczas gdy pozycjonowanie stron www zapewnia stabilny wzrost pozycji w wynikach organicznych, płatna reklama PPC pozwala dotrzeć do klienta natychmiast.

Pozycjonowanie jest procesem długofalowym, którego najlepsze efekty mogą być widoczne dopiero po kilku miesiącach. Reklamy PPC są idealne do promowania ofert sezonowych czy ograniczonych czasowo. Przynoszą bardzo szybkie, ale tymczasowe rezultaty – znikają w momencie, gdy przestajesz płacić za ich emisję. 

Sukcesywne budowanie wysokich pozycji w wynikach organicznych pozwala kreować wizerunek eksperta i choć droga do konwersji jest w tym przypadku dłuższa niż ta generowana przez płatne kampanie w Google, to właśnie SEO zapewnia stabilny wzrost użytkowników, których możesz szybko zamienić w swoich klientów. 

Reklamy PPC nie mają bezpośredniego wpływu na pozycję strony w wynikach organicznych i na odwrót, ale warto łączyć oba te działania, aby osiągnąć najlepsze rezultaty. W jaki sposób?

Kampanie PPC doskonale sprawdzą się w początkowych działaniach promocyjnych, kiedy na efekty pozycjonowania trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Mogą też pozyskiwać ruch z fraz long tailowych – do momentu, aż poprawisz pozycje wyników organicznych.

Działania SEO z kolei mogą skupiać się na mocno konkurencyjnych frazach kluczowych, w przypadku których stawki za kliknięcie w systemie reklamowym Google Ads są bardzo wysokie. 

Dzięki systematycznie prowadzonym pracom pozycjonerskim znajdziesz się wysoko w rankingu bezpłatnych wyników wyszukiwania i dotrzesz do wszystkich użytkowników wpisujących w wyszukiwarkę słowa kluczowe powiązane z Twoją działalnością. Google Ads pozwoli Ci wzmocnić działania promocyjne w wyszukiwarce poprzez emitowanie tymczasowych lub sezonowych reklam, w których mocno określisz swoją grupę docelową. 

Czy tylko promocja w Google?

Marketing w wyszukiwarce utożsamiany jest ze światowym gigantem – Google. Wynika to z jego ogromnej przewagi nad innymi wyszukiwarkami. Szacuje się, że Google jest pierwszym wyborem dla 92% Internautów na całym świecie (źródło: Statcounter Global Stats). 

Działania SEM mogą być jednak realizowane także w innych wyszukiwarkach. Rodzaj planowanej kampanii zależeć będzie w tym przypadku od jej zakresu terytorialnego. Przykładowo, firmy działające globalnie, np. spedycyjne, powinny postawić na usługi marketingu internetowego, które obejmują również promocję w Yandex (popularna wyszukiwarka w państwach wschodnich) czy Bing (wyszukiwarka używana w Stanach Zjednoczonych). 

Inne kampanie reklamowe stosowane przez agencje SEM

Marketing w wyszukiwarce to rozwiązanie, które warto opierać na strategii synergii, dywersyfikując i łącząc wiele źródeł reklamy online. Działania te można wspierać poprzez marketing social media, np. reklamę na Facebooku, LinkedInie czy Instagramie, reklamę na YouTube, kampanię śledzącą, czyli remarketing Google Ads, czy reklamę graficzną GDN (ang. Google Display Network). 

Jak może Ci pomóc agencja SEM?

Agencja SEM pomaga małym i dużym firmom w pozyskiwaniu nowych klientów oraz zwiększaniu sprzedaży. Jest to możliwe dzięki lepszej widoczności w sieci i byciu tam, gdzie Twoi potencjalni klienci.

Zakres działań agencji SEM zależy przede wszystkim od indywidualnej rozmowy z klientem i rezultatów przeprowadzonego audytu, na podstawie którego można wskazać dalsze kierunku rozwoju. Kluczowe korzyści wynikające ze współpracy z agencją pozycjonowania i SEM przedstawiliśmy poniżej.

Pozyskanie ruchu organicznego

Wysoka pozycja w bezpłatnych wynikach wyszukiwania to gwarancja znacznie większego i wartościowego ruchu organicznego. Dla Ciebie oznacza to napływ nowych klientów, realnie zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami. Bezpłatne wyniki wyszukiwania są dla odbiorców czymś całkowicie naturalnym – zdecydowana większość użytkowników Google traktuje je jako wiarygodne i darzy je dużym zaufaniem. 

Natychmiastowa widoczność w wyszukiwarce

Kampanie PPC zapewniają natychmiastową widoczność strony lub sklepu internetowego w płatnych wynikach wyszukiwania. To sprzyja zdobywaniu szybszych efektów w postaci wzrostu rozpoznawalności marki i pozyskiwania nowych klientów. Płatna reklama w Google sprawdzi się doskonale w początkowym etapie działań promocyjnych w wyszukiwarce, kiedy na widoczność organiczną trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. 

Zwiększenie zasięgów i generowanie leadów

Wyniki prezentowane w wyszukiwarce są zwykle ściśle i trafnie powiązane z zapytaniem użytkownika, a więc stanowią dla niego wartość dodaną. Promocja w wyszukiwarce nie tworzy potrzeby, lecz na nią odpowiada. Właśnie dlatego działania SEM pozwalają budować efektywne zasięgi sprzedażowe i pozyskiwać leady (ang. lead generation). 

Optymalizacja współczynnika konwersji

Nawet najlepiej skonstruowana reklama internetowa nie będzie generowała dużej sprzedaży, jeśli na stronie znajdują się błędy lub w jakiś sposób “odstrasza” ona potencjalnych klientów i utrudnia im dokonanie zakupów. Z tego powodu działania SEM są nieodzownie związane z UX, w ramach których agencja marketingowa dba o optymalizację współczynnika konwersji. Parametr ten pokazuje, w jakim stopniu dochodzi do finalizacji osiągnięcia pożądanych rezultatów. Tymi ostatnimi może być sprzedaż, zapis do newslettera czy skontaktowanie się z firmą. 

Wzrost sprzedaży

Dzięki reklamie internetowej w wyszukiwarce odnotowuje się wyraźny wzrost sprzedaży. Połączenie działań płatnych i organicznych to możliwość zwiększenia sprzedaży aż o 44% (źródło: Affde). Systematyczna analiza obu źródeł ruchu da Ci dokładniejszy obraz tego, które produkty lub usługi działają lepiej, a to pozwoli Ci podejmować skuteczniejsze decyzje dotyczące zasobów reklamowych i ofert promocyjnych. 

Budowanie świadomości marki

Poprzez intensywnie prowadzone działania promocyjne w wyszukiwarce agencja SEM z każdym miesiącem pracy buduje rozpoznawalność Twojej marki. Ty zdobywasz dzięki temu wizerunek eksperta w branży i większe zaufanie odbiorców do Twoich produktów lub usług. 

Jak wybrać agencję SEM?

Wybór agencji SEM powinien być podyktowany obiektywnymi czynnikami, które stanowią o profesjonalizmie danej firmy i rzutują na skuteczność podejmowanych przez nią działań marketingowych. Agencja powinna korzystać z różnych metod promocji i oferować indywidualne podejście. 

Ważne jest posiadanie stałych i sprawdzonych standardów, ale coraz większe znaczenie ma również elastyczność – możliwość dostosowywania się do zmiennych warunków, jakimi charakteryzuje się dynamiczne środowisko internetowe. 

Renomowaną agencję SEO/SEM wyróżnia z pewnością:

  • indywidualne podejście – nastawienie na cel i komunikację z klientem to podstawa sukcesu. Strategie SEO/SEM wymagają podejścia indywidualnego, ponieważ każdy biznes i każda strona internetowa są inne;
  • technologia – korzystanie ze specjalistycznych narzędzi jest podstawą sukcesu w branży SEO/SEM. Mowa tu o oprogramowaniach służących do optymalizacji SEO, skutecznego linkowania, analizowania contentu, badania konkurencji, wdrażania elementów UX’owych czy skalowania i automatyzacji kampanii PPC. Do najpopularniejszych narzędzi stosowanych przez agencje SEM należą: Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs, Senuto, Semrush, Semstorm czy Google Keyword Planner;
  • bezpośredni kontakt – ogromne znaczenie ma szybki i  bezpośredni kontakt z osobami, które odpowiadają za realizację projektu. Dzięki temu możesz być na bieżąco z poszczególnymi etapami procesu i jego rezultatami, a także lepiej zrozumieć, jak funkcjonuje dana kampania;
  • nadzór indywidualnych opiekunów – agencja SEM powinna zapewnić Ci dedykowanych opiekunów: doradcę w kwestiach formalnych, specjalistę do spraw technicznych w zakresie pozycjonowania, a także certyfikowanego specjalistę Google w zakresie kampanii PPC; 
  • doświadczenie i wiedza specjalistyczna – profesjonalna agencja SEM to skalowalny zespół specjalistów dysponujących niezbędną wiedzą i doświadczeniem zdobytym przy realizacji setek skomplikowanych projektów;
  • doskonała znajomość rynku – dynamiczne środowisko internetowe, nieustannie aktualizacje algorytmów Google, a także coraz doskonalsza semantyka, intencja zapytań czy personalizacja wymagają bycia na bieżąco ze wszystkimi trendami rynkowymi. Żadna strona internetowa nie pozostaje w topowych wynikach wyszukiwania bez ciągłego rozbudowywania taktyki i stosowania najnowszych technik, które pozwolą Ci zbudować przewagę konkurencyjną;
  • przejrzyste warunki współpracy – maksymalnie prosta i transparentna umowa wraz z uczciwym podejściem gwarantują owocną współpracę i przełożą się na Twoje poczucie komfortu.

Oprócz powyższych aspektów duże znaczenie ma także kultura organizacji i sposób podejścia do współpracy. Profesjonalna firma SEM powinna przedstawić wszystkie szczegóły dotyczące projektu i zakres możliwej pomocy, a proponowane rozwiązania dopasować indywidualnie do strony, rodzaju prowadzonej działalności i celów biznesowych klienta. 

Agencja SEM Poznań – SEMPIRE

Każdy punkt styku z Twoją firmą daje Ci większą szansę na sprzedaż – im więcej kanałów promocji wybierzesz, tym szybciej zrealizujesz swoje cele.

Jednoczesna obecność w wynikach płatnych i organicznych zapewni Ci większą ekspozycję, pozwoli dotrzeć do innych rodzajów użytkowników, zbudować większe zaufanie do Twojej marki i zyskać przewagę konkurencyjną. 

Przemyślana konfiguracja działań SEM to gwarancja wzrostu efektywności działań marketingowych. Warto powierzyć ją wyspecjalizowanej agencji marketingowej, która zapewni kompleksowe wsparcie w obszarze spójnej promocji w wyszukiwarkach, ale będzie też w stanie spojrzeć na reklamę Twojej firmy całościowo, wspierając ją w marketingu social media czy innych działaniach rozwojowych. 

SEMPIRE to doświadczony zespół specjalistów ds. reklamy w Internecie. Jako jedna z renomowanych agencji SEM/SEO w Poznaniu oferujemy przejrzyste i kompleksowe usługi marketingu internetowego, dedykowane sklepom internetowym i stronom firmowym. 

Obsługa kampanii SEM to nasza specjalność. Wiemy, jak łączyć strategię SEO i PPC, by wypracować dla Ciebie satysfakcjonujące wyniki biznesowe. 

Umów się na bezpłatną konsultację z naszym Specjalistą, który pokaże Ci, jak wykorzystać potencjał Google, by być tam, gdzie są Twoi klienci. 

Zamów konsultację teraz!

Ocena artykułu:

1 2 3 4 5

4.93 / 5 według 407 opinii

Chcesz pozyskać nowych klientów z Internetu?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Dowiedz się jak rozwijać swój projekt / stronę www ze Specjalistą ds. reklamy internetowej. Zadzwoń teraz!