Analityka internetowa
Oferta Black Friday! Pozycjonowanie i kampanie reklamowe w super promocji!

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Analityka internetowa

Korzystaj z zaawansowanych narzędzi analitycznych, które dostarczą Ci danych o zachowaniach użytkowników Twojej witryny. Dzięki temu dowiesz się, co działa dobrze, a co wymaga poprawy, by Twoja strona internetowa mogła zwiększyć sprzedaż i pozyskiwać nowych klientów z internetu. Jeżeli chcesz poznać nawyki i upodobania swoich użytkowników oraz mierzyć skuteczność prowadzonych działań marketingowych, potrzebujesz analityki internetowej.

Analityka internetowa to proces, który polega na zbieraniu, pomiarze i raportowaniu danych związanych z ruchem i zachowaniami użytkowników strony internetowej. Dzięki analityce internetowej poznasz każdy poszczególny etap podróży klienta w Twoim serwisie. Dowiesz się, jakimi dokładnie ścieżkami podążają użytkownicy witryny, na jakich podstronach spędzają najwięcej czasu, co im utrudnia korzystanie z serwisu, jakich słów kluczowych używają, by znaleźć Twoje produkty lub usługi, a także które kampanie marketingu internetowego generują największą sprzedaż. 

Analityka strony internetowej pozwala zrozumieć potrzeby użytkowników i zdiagnozować obszary, które wymagają udoskonalenia. Wykorzystując dane zebrane w swoim serwisie, lepiej zrozumiesz dotychczasową działalność marketingową i sprzedażową. Celem analityki internetowej jest poprawa widoczności w wynikach wyszukiwania i optymalizacja współczynnika konwersji na danej stronie internetowej. 

Wdrożenie analityki internetowej pozwoli Ci odpowiedzieć na pytania:

  • ilu użytkowników odwiedziło Twoją witrynę w określonym czasie?
  • jak długo użytkownicy przebywają na Twojej stronie?
  • co dokładnie robią na Twojej witrynie?
  • skąd dokładnie pochodzą użytkownicy odwiedzający stronę?
  • czy użytkownicy odnajdują Twój serwis internetowy w wyszukiwarce Google?
  • ilu użytkowników dokonuje konwersji na Twojej stronie lub w sklepie internetowym, np. kupując produkty, zamawiając usługi, rejestrując się czy pobierając dane,
  • jaki jest współczynnik odrzuceń na stronie,
  • w którym momencie potencjalni klienci opuszczają Twoją witrynę.

Korzyści z zastosowania analityki internetowej:

  • poprawa współczynnika konwersji,
  • optymalizacja procesu zakupowego,
  • optymalizacja strony internetowej pod użytkownika,
  • stworzenie profilu klienta,
  • bieżąca analiza ruchu na stronie,
  • mierzenie skuteczności kampanii reklamowych.

Największą korzyścią analityki internetowej jest wzrost współczynnika konwersji. Dzięki raportom analityki internetowej zdecydowanie lepiej poznasz swoich użytkowników – wiedza na temat ich potrzeb stanowi podstawę Twojego sukcesu. Rzetelna analiza danych pozwoli Ci usprawnić działanie strony internetowej, a co za tym idzie zwiększyć liczbę wejść, pozyskiwać nowych klientów i zwielokrotnić sprzedaż. 

Istnieje wiele narzędzi, które sprawdzą się doskonale w przypadku analityki internetowej. Do najpopularniejszych z nich należą narzędzia i usługi Google:

Dzięki narzędziom Google możesz analizować dane dotyczące sesji użytkowników i na tej podstawie wyciągać kluczowe wnioski, które pozwolą Ci podejmować trafne decyzje biznesowe. 
 
W tej sekcji dowiesz się, co to jest analityka internetowa i jakiego rodzaju dane możesz dzięki niej uzyskać. Otrzymasz praktyczne informacje oraz porady na temat tego, jak interpretować te dane i od czego powinieneś zacząć analitykę internetową. Podpowiemy Ci, z jakich narzędzi analitycznych warto korzystać, by mierzyć statystyki swojej witryny, i jak śledzić postępy. Dowiesz się także, jak korzystać z analityki stron internetowych w pozycjonowaniu stron internetowych, projektach UX/UI i optymalizacji konwersji.
 
Chcesz już teraz wiedzieć więcej o użytkownikach odwiedzających Twoją stronę internetową lub szukających jej w wyszukiwarce Google? Potrzebujesz wsparcia w analityce internetowej? Umów się na darmową konsultację ze Specjalistą SEO/SEM, który na co dzień wykorzystuje analitykę internetową, by udoskonalać serwisy naszych klientów. 

[przyciski]

Może Ciebie zainteresować
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...