Korzystaj z zaawansowanych narzędzi analitycznych, które dostarczą Ci danych o zachowaniach użytkowników Twojej witryny. Dzięki temu dowiesz się, co działa dobrze, a co wymaga poprawy, by Twoja strona internetowa mogła zwiększyć sprzedaż i pozyskiwać nowych klientów z internetu. Jeżeli chcesz poznać nawyki i upodobania swoich użytkowników oraz mierzyć skuteczność prowadzonych działań marketingowych, potrzebujesz analityki internetowej.
Analityka internetowa to proces, który polega na zbieraniu, pomiarze i raportowaniu danych związanych z ruchem i zachowaniami użytkowników strony internetowej. Dzięki analityce internetowej poznasz każdy poszczególny etap podróży klienta w Twoim serwisie. Dowiesz się, jakimi dokładnie ścieżkami podążają użytkownicy witryny, na jakich podstronach spędzają najwięcej czasu, co im utrudnia korzystanie z serwisu, jakich słów kluczowych używają, by znaleźć Twoje produkty lub usługi, a także które kampanie marketingu internetowego generują największą sprzedaż.
Analityka strony internetowej pozwala zrozumieć potrzeby użytkowników i zdiagnozować obszary, które wymagają udoskonalenia. Wykorzystując dane zebrane w swoim serwisie, lepiej zrozumiesz dotychczasową działalność marketingową i sprzedażową. Celem analityki internetowej jest poprawa widoczności w wynikach wyszukiwania i optymalizacja współczynnika konwersji na danej stronie internetowej.
Wdrożenie analityki internetowej pozwoli Ci odpowiedzieć na pytania:
Korzyści z zastosowania analityki internetowej:
Największą korzyścią analityki internetowej jest wzrost współczynnika konwersji. Dzięki raportom analityki internetowej zdecydowanie lepiej poznasz swoich użytkowników – wiedza na temat ich potrzeb stanowi podstawę Twojego sukcesu. Rzetelna analiza danych pozwoli Ci usprawnić działanie strony internetowej, a co za tym idzie zwiększyć liczbę wejść, pozyskiwać nowych klientów i zwielokrotnić sprzedaż.
Istnieje wiele narzędzi, które sprawdzą się doskonale w przypadku analityki internetowej. Do najpopularniejszych z nich należą narzędzia i usługi Google:
Dzięki narzędziom Google możesz analizować dane dotyczące sesji użytkowników i na tej podstawie wyciągać kluczowe wnioski, które pozwolą Ci podejmować trafne decyzje biznesowe.
W tej sekcji dowiesz się, co to jest analityka internetowa i jakiego rodzaju dane możesz dzięki niej uzyskać. Otrzymasz praktyczne informacje oraz porady na temat tego, jak interpretować te dane i od czego powinieneś zacząć analitykę internetową. Podpowiemy Ci, z jakich narzędzi analitycznych warto korzystać, by mierzyć statystyki swojej witryny, i jak śledzić postępy. Dowiesz się także, jak korzystać z analityki stron internetowych w pozycjonowaniu stron internetowych, projektach UX/UI i optymalizacji konwersji.
Chcesz już teraz wiedzieć więcej o użytkownikach odwiedzających Twoją stronę internetową lub szukających jej w wyszukiwarce Google? Potrzebujesz wsparcia w analityce internetowej? Umów się na darmową konsultację ze Specjalistą SEO/SEM, który na co dzień wykorzystuje analitykę internetową, by udoskonalać serwisy naszych klientów.
[przyciski]
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!