- Co to jest TITLE?
- Dlaczego tag tytułowy TITLE jest ważny?
- Kod źródłowy tytułu strony w HTML
- Jak sprawdzić jaki tytuł ma strona internetowa?
- Jaka jest optymalna długość tytułu - tagu title?
- Najlepsze praktyki do pisania i optymalizacji tagu tytułowego <title>
- Używaj wyłącznie jednego tytułu dla danej strony
- Dopilnuj, aby każda strona posiadała uzupełniony tytuł w tagu <title>
- Zadbaj, aby tytuł każdej strony był unikalny
- Stosuj tytuły, które brzmią naturalnie i odzwierciedlają zawartość strony
- Umieść najważniejsze słowa kluczowe na początku tytułu
- Na końcu tytułu zastosuj nazwę firmy, marki lub witryny
- Najważniejsze słowa kluczowe i główny przekaz umieść w pierwszych 56 znakach tytułu
- Pisz dla użytkowników i zgodnie z ich oczekiwaniami - intencjami
- Unikaj upychania słów kluczowych
- Unikaj tworzenia nienaturalnych, sztucznie brzmiących tytułów
- Unikaj powtarzania tych samych tytułów na różnych stronach
- Unikaj tworzenia tytułów nie mających związku z zawartością witryny
- Unikaj umieszczania niejasnych tytułów, które jednoznacznie nie wskazują tematu strony
- Unikaj tworzenia bardzo długich tytułów, które i tak nie zostaną w pełni wyświetlone użytkownikowi
- Dlaczego w wynikach wyszukiwania tytuł może być inny niż w tagu <title> strony?
- Atrakcyjny tytuł witryny – Twoja szansa na sukces w Google