Agencja Social Media – usługi, oferta, cennik reklamy | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Agencja social media

Media społecznościowe rządzą światem reklamy. Nie masz czasu na prowadzenie Facebooka? Nie wiesz, jak budować aktywną społeczność wokół swojej marki? Nie musisz być social media marketerem, aby zdobywać zasięgi, o jakich Twoi konkurenci mogą jedynie pomarzyć. 

Dla blisko 70% reklamodawców to właśnie Facebook jest najważniejszą platformą marketingową. Zaraz za nim Instagram, z którego korzysta około miliard osób każdego miesiąca. LinkedIn z kolei nie ma sobie równych w sektorze B2B. Z potencjału social media korzystają zarówno małe firmy, jak i największe polskie korporacje, dysponujące ogromnym budżetem marketingowym.

Nie musisz wydawać olbrzymich pieniędzy, by wykorzystać social media jako narzędzie skutecznej promocji. Wystarczy strona na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, przemyślana strategia, odpowiednia kreacja oraz wiedza analityczna - właśnie dlatego powinieneś skorzystać ze wsparcia agencji. 

Przekaż swoje social media w ręce profesjonalistów i zleć prowadzenie profilu fanpage na Facebooku, LinkedInie, Instagramie czy Twitterze. Docieraj jednym postem nawet do 100 tysięcy osób i zyskaj przewagę nad konkurencją. 

Zapytaj specjalistę o szczegółową ofertę i cennik agencji social media w Poznaniu.

agencja social media

Agencja social media - co to jest?

Agencja reklamowa social media to firma zajmująca się komunikacją w kanałach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie, Twitterze czy LinkedInie. Do jej zadań należy nie tylko prowadzenie social media, ale także przygotowywanie długofalowych strategii, tworzenie harmonogramów, organizowanie płatnych kampanii reklamowych, konkursów i wydarzeń, a także monitorowanie efektów i ich raportowanie. 

Od agencji social media wymaga się doskonałej znajomości kanałów społecznościowych, umiejętności strategicznych, analitycznych, moderatorskich, a także twórczych koncepcji i szybkiego adaptowania się do zmian, jakie zachodzą w wymienionych wyżej serwisach.

Prowadzenie social mediów mają też w swojej ofercie agencje reklamowe, domy mediowe, agencje PR czy agencje SEM/SEO

Agencje social media - czym się zajmują?

Znaczna część osób, zwłaszcza rozpoczynających swoją przygodę z tą formą promocji, utożsamia prowadzenie social media firm wyłącznie z publikowaniem postów. W rzeczywistości jednak skuteczna komunikacja w świecie online wychodzi daleko poza tego rodzaju działania. O wielu z nich nie mamy zwykle pojęcia, dlatego właśnie warto oddać je w ręce specjalistów. Oferta agencji social media jest bardzo szeroka, a działania promocyjne realizowane są na wielu płaszczyznach - od stworzenia skutecznej strategii komunikacji, przez prowadzenie profili, aż po monitoring efektów i cykliczne raportowanie. 

  • Audyt social media firm - konsultacje i doradztwo, badanie obecności marki w mediach społecznościowych, niezbędne do zaplanowania działań spójnych z polityką firmy. Audyt szybko pokazuje, które elementy strategii social media nie działają oraz jak powinna wyglądać komunikacja marki, aby zbudować w przyszłości wierną i oddaną społeczność. 
  • Tworzenie strategii komunikacji - opracowanie planu działania dostosowanego do założonych celów i ustalonego budżetu, dbałość o spójność przekazywanych treści i wartości zgodnych z ideą oraz charakterem marki.
  • Tworzenie strategii na wypadek kryzysów w social mediach - na każdym firmowym profilu prędzej czy później pojawia się nieprzyjemny komentarz, który może w konsekwencji wywołać burzliwą dyskusję lub doprowadzić do nagłego spadku zainteresowania kanałem. Agencja reklamowa social media powinna umieć przewidzieć różne sytuacje problemowe i odpowiednio im przeciwdziałać, a na wypadek kryzysów – szybko i właściwe reagować. 
  • Tworzenie harmonogramów - opracowywanie planów publikacji postów i płatnych reklam w mediach społecznościowych. 
  • Prowadzenie social media firmy - najważniejsza część oferty agencji social media, obejmująca m.in. tworzenie kreatywnego contentu, zgodnego z narracją wizualną i ideą marki, dbałość o tematykę i systematyczność publikowanych treści, używanie języka dostosowanego do grupy docelowej, moderacja i administracja, skuteczna komunikacja, odpowiadanie na pytania użytkowników zadane w komentarzach i wiadomościach prywatnych.
  • Reklama w social mediach - realizacja płatnych kampanii reklamowych, np. Facebook Ads. Efektywne zarządzanie wydatkami.
  • Przygotowywanie i organizowanie konkursów zgodnie z polskim prawem i regulaminami social mediów (np. na Facebooku).
  • Monitoring i raportowanie - social media to środowisko, które żyje 24/7. Monitoring zachowań fanów jest niezbędny do oceny tego, w jaki sposób Twoja komunikacja zostaje przez nich odbierana. Agencja marketingowa social media prowadzi regularną obserwację danych dotyczących ruchu i aktywności fanów, co pozwala dodatkowo ocenić efekty dotychczasowych działań i zoptymalizować prace przyszłościowe. 

Dlaczego firmy potrzebują social mediów?

Media społecznościowe to dziś skuteczne kanały wsparcia wizerunkowego i sprzedażowego. Z roku na rok rozwijają się w błyskawicznym tempie, dając tym samym jeszcze większą przestrzeń do pozyskiwania nowych klientów i zwiększania sprzedaży. Prowadzenie profili firmowych przez agencje marketingowe social media to doskonały sposób na budowanie trwałych relacji z odbiorcami, zwiększanie zasięgów, wzrost rozpoznawalności marki, budowanie wizerunku eksperta czy dotarcie do precyzyjnej grupy odbiorców. 

Marketing w social mediach to narzędzie skutecznej promocji, a o tym, dlaczego Twoja firma potrzebuje właśnie takich kanałów komunikacji, z pewnością przekonają Cię poniższe liczby. 

  • Z Facebooka korzysta 2,603 mld Internautów, co stanowi wzrost użytkowników tego medium aż o 0,2 mld w skali roku (dane serwisu Statista), z czego aż 74% z nich loguje się do serwisu codziennie.
  • Z Instagrama korzysta 1,082 mld użytkowników, a z TikToka 800 mln użytkowników na świecie.
  • Facebook to najpopularniejszy serwis społecznościowy w grupie młodych ludzi - 25-34 lata oraz 18-24 lata.
  • Z mediów społecznościowych korzysta 19 mln Polaków (raport Digital przygotowany przez serwis Hootsuite), z czego użytkownicy YouTube stanowią aż 92%, Facebooka - 89%, Messengera - 72%, Instagrama - 55%, Whatsappa - 45%, Twittera - 35%, a TikToka - 15%. 
  • Jeden użytkownik Facebooka pisze średnio 3 komentarze w miesiącu, wykonuje w tym czasie 1 udostępnienie i klika „Lubię to” w 11 postach, a każdy polubiony, udostępniony lub skomentowany przez niego post trafia średnio do 150 jego znajomych, a więc Twoich potencjalnych klientów.
  • Średni czas spędzony na Facebooku w ciągu dnia to 38 minut, czas ten wydłuża się do około 50 minut, jeśli weźmiesz dodatkowo pod uwagę Instagram oraz Messenger.
  • W każdym miesiącu przycisk “Lubię to” na Facebooku jest klikany aż 1,13 biliona razy.

Agencja marketingowa social media - korzyści z prowadzenia kanałów społecznościowych

Social media to klucz do sukcesu Twojej firmy. Sprawdź, jakie korzyści mogą Ci przynieść i co możesz osiągnąć dzięki agencji reklamowej social media. 

  • Reklama i dotarcie do precyzyjnej grupy odbiorców - skuteczne prowadzenie social media firm to jeden z pierwszych i najważniejszych kroków do pozyskiwania nowych klientów. Wystarczy tylko wspomnieć, że z samego Facebooka korzysta dziś około 19 mln polskich Internautów. Media społecznościowe dają Ci możliwość dotarcia do klientów jeszcze zanim zaczną wyszukiwać informacji o Twojej ofercie w sieci. Opcja precyzyjnej segmentacji i targetowania reklam to możliwość kierowania przekazu do wprost określonej grupy odbiorców, a więc szansa na zwiększenie ruchu i wygenerowanie sprzedaży. 
  • Wzrost ruchu na stronie internetowej - zaangażowanie Twoich fanów w mediach społecznościowych szybko przekłada się na zauważalny wzrost ruchu na stronie. Zwiększenie zainteresowania Twoją marką, oferowanymi produktami lub usługami czy chęć zgłębienia wiedzy, którą dzielisz się w swoich social mediach - to wszystko sprawia, że użytkownicy naturalnie trafiają na Twoją witrynę. 
  • Wzrost sprzedaży - skuteczna komunikacja w social mediach i budowanie zaangażowania wśród ich użytkowników to pierwsze kroki do wzrostu zainteresowania Twoimi produktami czy usługami, co w efekcie przekłada się na zwiększenie sprzedaży. 
  • Budowanie trwałych relacji i zaangażowanej społeczności - media społecznościowe pozwalają na systematyczną komunikację z odbiorcami, a co za tym idzie na budowanie trwałych relacji. Publikacja ciekawych i angażujących treści, odpowiadanie na komentarze, dzielenie się wiedzą - wszystko to sprawia, że z czasem zyskujesz sympatię i lojalność swoich odbiorców, udowadniając jednocześnie, że można Ci zaufać. 
  • Kreowanie wizerunku i budowanie świadomości marki - social media dają Ci możliwość tworzenia spójnego wizerunku firmy. To, w jaki sposób prowadzisz narrację w swoich kanałach społecznościowych, w znacznym stopniu przekłada się na to, jak odbierają Cię Twoi klienci. Prowadzenie aktywnej i angażującej komunikacji, publikowanie interesujących treści, dzielenie się ważnymi informacjami i wydarzeniami - to wszystko pozwala Ci budować wizerunek eksperta i firmy, której warto zaufać. Dzięki nieograniczonym możliwościom publikacji i zróżnicowanym formom contentu (posty, wideo, relacje, transmisje na żywo) masz możliwość dotarcia do szerokiego grona użytkowników. 
  • Wiedza o klientach - Twoi potencjalni odbiorcy zostawiają w social mediach bardzo dużo cennych informacji - to, kim są, czym się interesują, a nawet w jaki sposób postrzegają Twoją firmę. Wiedzę tę możesz odpowiednio spożytkować. Wystarczy, że wykorzystasz tak istotne dane przy tworzeniu strategii komunikacji i podejmowaniu najważniejszych decyzji biznesowych - takich, które będą w stanie przynieść najlepsze efekty. 
  • Interakcja z fanami w czasie rzeczywistym - kanały social media firm dają możliwość natychmiastowej reakcji na pytania i bieżące potrzeby ich potencjalnych klientów. 
  • Opinie klientów na temat Twojej firmy - Twoi klienci bardzo chętnie wykorzystują social media do dzielenia się swoją opinią. Dzięki wystawianym przez nich komentarzom lub recenzjom możesz szybko dowiedzieć się, jakie jest ich zdanie na temat oferowanych przez Ciebie produktów czy usług. 
  • Rekrutacja i employer branding  - social media mogą ułatwić Ci również prowadzenie procesów rekrutacyjnych. Dzięki odpowiednim funkcjom i narzędziom (np. rozszerzeniu Intelligence Search dla Google Chrome) możesz liczyć na dobrze zdefiniowany sourcing kandydatów na Facebooku czy LinkedInie. Social media pozwalają Ci również docierać do tzw. kandydatów pasywnych, czyli takich, którzy nie poszukują aktualnie pracy, ale dzięki temu, że są idealnie dopasowani do stanowiska i spełniają jego wymogi, mogą być nią zainteresowani. Media społecznościowe to również doskonałe miejsce na działania employer brandingowe, a więc wspierające budowanie wizerunku pracodawcy. 

Jak agencja reklamowa social media promuje firmy?

Agencje social media wiedzą, jak wykorzystać marketing społecznościowy do kreowania wizerunku Twojej marki. Podejmują w tym celu wiele działań, począwszy od zaawansowanej analityki, aż po angażowanie społeczności i stały kontakt z fanami. Zobacz, w jaki sposób mogą poprowadzić profil i reklamę w social mediach, aby skutecznie wypromować Twoją firmę. 

  • Analizowanie danych - stałe kontrolowanie statystyk związanych z prowadzeniem profili social media. Wiedza na temat tego, które posty cieszą się największą popularnością, w jakim momencie i do jakiej grupy odbiorców docierają, pozwala na bieżące prace optymalizacyjne. Znajomość preferencji odbiorców umożliwia modyfikację działań tak, aby fanpage mógł cieszyć się jeszcze większą popularnością.
agencja social media statystyki strony
Facebook Ads - statystyki strony
  • Tworzenie wizerunku brandu - treści spójne z wizją i misją marki. Etap ten musi być poprzedzony briefem - agencja social media może na jego podstawie poznać wizerunek marki i skutecznie go przedstawiać w swojej komunikacji. 
agencja reklamowa social media wizerunek brandu
Spójny wizerunek brandu
  • Targetowanie, czyli kierowanie reklam precyzyjnie do tych grup, które potencjalnie są najbardziej zainteresowane Twoją ofertą. Platformy społecznościowe stosują zaawansowane mechanizmy, dzięki którym na bieżąco analizują treści “lajkowane” i przekazywane dalej przez Internautów, tworząc na tej podstawie profile zainteresowań. Narzędzia te w rękach social media marketerów mają potężną moc - dzięki temu mogą decydować o tym, do jakich użytkowników trafią Twoje przekazy. 
  • Geotargetowanie - zarówno Google, jak i Facebook dają możliwość ograniczenia zasięgu emisji reklam do konkretnej lokalizacji (miejscowości czy województwa); w niektórych przypadkach sprawdza się również zawężenie emisji reklamy do konkretnych godzin lub dni tygodnia.
social media agencja targetowanie
Facebook Ads - targetowanie i geotargetowanie
  • Remarketing - narzędzie, które służy do skutecznego cross-sellingu. Dzięki temu agencje social media mogą docierać do użytkowników, którzy odwiedzili już wcześniej Twoją stronę, ale nie dokonali zakupu, lub takich, którzy sfinalizowali zamówienie, ale mogą potrzebować komplementarnych produktów.
  • Angażujący i atrakcyjny wizualnie content - użytkownicy social mediów są wzrokowcami, raczej wolą grafiki, tekst jedynie “skanują” wzrokiem. Informacje te są niezwykle ważne w tworzeniu kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Najlepsze agencje social media wiedzą, jak je umiejętnie wykorzystać, tworząc przyciągające wzrok i zapadające w pamięć infografiki oraz chwytliwe hasła reklamowe. Pamiętaj, że oprócz profesjonalnie przygotowanej strategii komunikacji, liczy się również dobra kreacja - a tę powinna mieć w ofercie każda profesjonalna agencja social media. 
agencja marketingowa social media atrakcyjny content
Atrakcyjny content
  • Angażowanie społeczności - serwowanie wartościowego i angażującego contentu, koncentrowanie się na odbiorcach i tym, co ich interesuje najbardziej, oraz wchodzenie w interakcje z fanami w czasie rzeczywistym to doskonałe sposoby na zyskanie ich zaufania i lojalności. 
  • Stały kontakt z fanami - prowadzenie social mediów może przynieść firmie ogrom korzyści, ale tylko wtedy, kiedy jest robione konsekwentnie. Użytkownicy Facebooka lubią mieć stały dostęp do informacji, od profili firmowych oczekują też natychmiastowych reakcji. Chcą szybkiej odpowiedzi na zadane pytanie, błyskawicznego rozwiązania problemu i realnej pomocy. Agencja reklamowa social media dba o stały kontakt z Twoimi fanami, odpowiadając na ich pytania i odpisując na komentarze, a regularnie publikowane posty są kolejną okazją do nawiązywania trwałych relacji. 
prowadzenie social mediów komunikacja z fanami
Stały kontakt z fanami
  • Zwiększanie zasięgu za pomocą płatnych kampanii - agencje social media wiedzą, jak umiejętnie wykorzystać takie narzędzia jak Facebook Ads, by wypromować Twój fanpage i docierać z przekazem do jak największej grupy osób. Dzięki dostępowi do przydatnych informacji na temat użytkowników (ich płci, wieku czy zainteresowań) i wykorzystaniu odpowiednich narzędzi mogą kierować do nich spersonalizowane treści. Systematycznie przeprowadzana analiza działań w ramach płatnych kampanii pozwala optymalizować prace w przyszłości. 

Zapytaj specjalistę o ofertę prowadzenia mediów społecznościowych przez agencję w Poznaniu.

Prowadzenie social media firm - dlaczego warto skorzystać z usług agencji?

Jeżeli chcesz osiągać realne korzyści z marketingu internetowego, sama obecność w social mediach niestety nie wystarczy. Sukces polega na systematycznej i konsekwentnej komunikacji, nastawionej na budowanie zaangażowanej społeczności. Należy więc zadbać o dobry, przyciągający uwagę content, chwytliwe komunikaty, a także jasny i czytelny przekaz. Warto też pamiętać o tym, że media społecznościowe nakładają na profile firmowe bardzo dużo wymagań, a nawet niewielki błąd może skutkować utratą zasięgów. Poza tym, to, co dziś buduje zasięgi, za jakiś czas może przestać przynosić efekty, a nawet wywołać zupełnie odmienne od tych oczekiwanych. Trendy w social mediach ciągle się zmieniają, dlatego konieczna jest bieżąca znajomość branży i podążanie za nowościami, które się w niej pojawiają. Powierzając obsługę swojego firmowego profilu agencji social media, możesz mieć pewność, że nad Twoim fanpage’em będą czuwać specjaliści, którzy nieustannie poszerzają swoją wiedzę, a także dbają o systematyczną publikację angażujących postów, skuteczne przeprowadzanie kampanii reklamowych, bieżący monitoring, optymalizację działań i analizowanie wyników. Możesz liczyć tym samym na stałą interakcję ze swoimi fanami, co przełoży się na zyskanie ich sympatii i zbudowanie zaangażowanej społeczności. 

Agencja social media - cennik

Wycena usługi prowadzenia social mediów jest zwykle kwestią indywidualną. Na ostateczny koszt wpływ ma wiele czynników, dlatego ceny oferowane przez agencje social media wahają się zazwyczaj od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych w skali miesiąca. Rozbieżność wynika głównie ze zróżnicowanych potrzeb klientów, ale też różnic pomiędzy fanpage’ami. 

Istotne czynniki wpływające na cenę obsługi social mediów:

  • stopień rozwinięcia profilu firmowego - stworzenie od nowa prężnie działającego fanpage’a i budowanie zaangażowanej grupy odbiorców jest zdecydowanie bardziej czasochłonne i pracochłonne niż przejęcie opieki nad istniejącym profilem i dbanie o jego dalszy rozwój;
  • częstotliwość publikacji postów - w zależności od tego, w jakiej branży działasz, co sprzedajesz i jaką komunikację w social mediach powinieneś prowadzić, dobierana jest indywidualna strategia publikacji postów. Niekiedy mogą wystarczyć 2 posty miesięcznie, w innych przypadkach konieczna jest codzienna publikacja, co wiąże się oczywiście z większymi kosztami;
  • kreacje graficzne - powierzając swój profil agencji social media, możesz dostarczać jej do publikacji samodzielnie przygotowane materiały lub skorzystać z profesjonalnej pomocy, licząc na przygotowanie spójnej kreacji graficznej profilu;
  • posty okolicznościowe, organizacja konkursów i wydarzeń - to usługi, za które agencja social media pobiera dodatkową opłatę;
  • kampanie reklamowe - koszty obsługi profilu nie obejmują budżetu przeznaczonego na reklamę. To, ile miesięcznie na nią wydasz, zależy od Ciebie oraz od opracowanej na samym początku strategii komunikacji. 

Mając na uwadze powyższe czynniki, przygotowaliśmy w SEMPIRE 3 atrakcyjne pakiety na prowadzenie fanpage na Facebooku. Zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty i wybierz pakiet dostosowany do Twoich indywidualnych potrzeb.

Podany cennik może ulec zmianie. Zapytaj o aktualne promocje i rabaty. 

PAKIET: „Bądź w Social Media”

PAKIET „Żyj w Social Media”

PAKIET „Podbij Social Media”

2 posty miesięcznie

4-6 postów miesięcznie

8-10 postów miesięcznie

  • przejęcie opieki nad istniejącym fanpagem
  • wdrażanie kreacji graficznych przygotowanych przez klienta
  • dedykowany opiekun
  • założenie fanpage lub przejęcie opieki nad istniejącym profilem
  • weryfikacja obecnego profilu i jego rozbudowa
  • publikacja postów okolicznościowych
  • obsługa reklam tańsza o 15% dedykowany opiekun
     
  • założenie fanpage lub przejęcie opieki nad istniejącym profilem i jego optymalizacja
  • publikacja postów okolicznościowych
  • przygotowanie spójnej kreacji graficznej profilu
  • tworzenie zaawansowanych strategii reklamowych i obsługa reklam tańsza o 15%
  • organizacja konkursów i wydarzeń
  • dedykowany opiekun

Cena 199 zł

Cena 399 zł

Cena 799 zł

Zapytaj specjalistę o aktualny cennik i promocje na prowadzenie firmowego profilu przez agencję social media.

Agencja social media Poznań - oferta firmy SEMPIRE

SEMPIRE to agencja SEO SEM, która obsługuje profile social media firm oraz prowadzi efektywną reklamę na Facebooku. Siedziba naszej firmy znajduje się w Poznaniu, ale działamy również online, realizując strategie komunikacji marek na terenie całej Polski. Pomagamy klientom zaistnieć w sieci, a oferowany przez nas marketing internetowy realizowany jest na wielu płaszczyznach. Zrealizowaliśmy setki projektów reklamowych, w tym te z obszaru social media. Prowadzimy skuteczną promocję firm w mediach społecznościowych. Zarządzane przez nas profile wyróżnia spójna kreacja, dbałość o warstwę wizualną, język dostosowany do grupy docelowej i mocno zaangażowana społeczność. Jesteśmy nastawieni na komunikację stargetowaną. Monitorujemy konwersje. Udowadniamy, że sprzedaż przez social media istnieje. 

Za tworzenie skutecznych strategii komunikacji oraz kreacji graficznych odpowiada kreatywny zespół social media marketerów, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w tym zakresie. W codziennej pracy korzystamy z szeregu specjalistycznych narzędzi, w tym edytorów graficznych, kreatorów animacji/wideo, narzędzi analitycznych (np. Facebook Piksel), a także serwisów internetowych z zasobami graficznymi do użytku komercyjnego, które wspierają skuteczną komunikację w social media. 

Powierzając obsługę social media firmy naszej agencji, możesz liczyć na dedykowanego opiekuna, który oprócz brania pełnej odpowiedzialności za projekt, będzie również Twoim fachowym doradcą. 

Świat cyfrowych mediów jest dziś światem reklamy. Wiemy, jak zamienić Twoich followersów w realnych klientów.

Skontaktuj się z naszą agencją marketingową i otrzymaj bezpłatną strategię komunikacji dla social media Twojej marki.

Ocena artykułu:

1 2 3 4 5

4.97 / 5 według 562 opinii

Może Ciebie zainteresować
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.