SEO case study – pozycjonowanie sklepu ziololek.pl i 5,23 mln wyświetleń | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

SEO case study – pozycjonowanie sklepu internetowego ziololek.pl i 5,23 mln wyświetleń

case study seo Ziołolek

Przedsiębiorstwo farmaceutyczne Ziołolek

Firma Ziołolek to ponad 75 lat doświadczenia w produkcji leków. Cały proces ich powstawania opiera się na najnowszych technologiach i tradycyjnych recepturach. Oprócz leków w portfolio firmy znajdują się suplementy, dermokosmetyki oraz emolienty dla dzieci.

logo Ziołolek

Cele współpracy

  • zwiększenie widoczności najistotniejszych produktów w sklepie internetowym
  • zwiększenie szans na zakup

Podjęte działania

Osiągnięte efekty

Wzrost liczby wyświetleń o 128%

Caste study seo wzrost liczby wyświetleń na stronie

Wzrost liczby użytkowników

Caste study seo wzrost liczby użytkowników na stronie

Sukces oczami klienta

Udało nam się osiągnąć oczekiwane rezultaty pozycjonowania naszego sklepu internetowego. Zanotowaliśmy wzrost ruchu na poziomie 128%, a od momentu współpracy dołączyło do nas 1,2 mln nowych użytkowników. Firma SEMPIRE wykazała się dużą elastycznością i gotowością, aby dostosować się do naszych zmieniających się potrzeb i wymagań.

Joanna Wachowiak – Specjalista ds. Marketingu

 

Ocena artykułu:

1 2 3 4 5

4.76 / 5 według 17 opinii

Może Ciebie zainteresować
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.