Case study SEO i Google Ads – kampania dla Sanatorium Łączność i 80 080 konwersji | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Case study SEO i Google Ads – kampania dla Sanatorium Łączność i 80 080 konwersji

seo case study sempire Sanatorium Łączność

Sanatorium Łączność

Sanatorium Uzdrowiskowe “Łączność” znajduje się w samym centrum Ciechocinka i dysponuje bogato rozwiniętą bazą hotelową oraz zabiegową, zapewniając gościom bardzo dobre warunki, które sprzyjają poprawie zdrowia, samopoczucia oraz regeneracji sił. W sanatorium organizowane są turnusy sanatoryjne i rehabilitacyjne, pobyty wypoczynkowe, a także okoliczne wycieczki.

logo Sanatorium Łączność

Cele współpracy

  • wzrost widoczności strony w wynikach organicznych oraz płatnych wyszukiwarki Google
  • zdobycie najwyższych pozycji w Google dla lokalnych fraz kluczowych związanych z zabiegami SPA

Podjęte działania

Pozycjonowanie strony

Kampania Google Ads

  • kampanie tekstowe – kierowane na frazy związane z sanatorium, a także wyróżnionymi ofertami czasowymi
  • kampanie graficzne – kierowane do osób w wieku emerytalnym oraz przedemerytalnym
  • okresowa promocja aktualnych ofert, które ze względu na dynamikę zmian nie mogą być promowane w ramach SEO

Osiągnięte efekty

Pozycjonowanie strony

Liczba fraz w TOP 10

seo case study liczba fraz w top 10

Wyniki dzienne

 Na początku współpracyObecnie
Wyświetlenia280około 951
Widocznośćokoło 640około 4200

Łączna liczba kliknięć od początku współpracy – 140 344 

Google Ads

Wzrost liczby kliknięć i konwersji w kampanii Google Ads w okresie 02.2021-01.2023

seo case study Google Ads wzrost kliknięć i konwersji

Efekty kampanii Google Ads w pigułce:

  • od początku współpracy (07.2020) do dziś kampanie Google Ads wygenerowały 13 482 572 wyświetlenia, 232 434 kliknięcia oraz 80 080 konwersji (m.in. telefony, wyznaczenie trasy na mapach, przejścia w zakładkę “Kontakt”);
  • średnie miesięczne wyniki to ponad 481 520 wyświetleń, 8 301 kliknięć i 2 860 konwersji;
  • kampanie Google Ads wygenerowały w sumie 53,66% całego ruchu na stronie (display 30,43% i search 23,23%), łącznie sprowadzając na nią 129 653 nowych użytkowników;
  • kampanie Google Ads wygenerowały w sumie 5 635 przejść w zakładkę “Kontakt”,  co stanowi ponad 40% całościowej realizacji tego celu.

Sukces oczami klienta

Za największy sukces pozycjonowania naszej strony uznajemy zdobycie topowych pozycji dla najważniejszej frazy kluczowej “sanatorium Ciechocinek”. Dodatkowo, dzięki skutecznej kampanii Google Ads, byliśmy w stanie szybko pozyskać nowych klientów po okresie pandemicznym, w którym nastąpiło zamknięcie ośrodków sanatoryjnych.

Wojciech Pomajda – Prezes Zarządu 

Ocena artykułu:

1 2 3 4 5

5 / 5 według 9 opinii

Może Ciebie zainteresować
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.