SXO – co to jest i jak może pomóc Ci sprzedawać?

Chcesz pozyskać nowych klientów z Internetu?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej.

SXO - co to jest i jak może pomóc Ci sprzedawać?  

Wystarczy zaledwie dwusekundowe opóźnienie w czasie ładowania strony, by zwiększyć współczynnik odrzuceń aż o 103% (źródło: Akamai). Nawet jeśli Twoja strona jest w TOP 10 Google, ale nie dostarcza użytkownikom pozytywnych wrażeń, nie wygeneruje konwersji. 

Nie trać potencjalnych klientów przez brak elementów podnoszących użyteczność witryny. Dowiedz się, jak połączyć działania SEO i UX, aby Twoja strona w końcu zaczęła sprzedawać. 

Z tego artykułu dowiesz się, co to jest SXO i dlaczego jest dziś koniecznością. Podpowiadamy, jakich elementów nie może zabraknąć na Twojej stronie, by spotęgować pozytywne doświadczenia użytkowników i pozyskiwać konwertujących klientów. 

Chcesz już teraz wiedzieć, jak klienci oceniają Twoją witrynę? 

Zamów audyt SXO i otrzymaj praktyczne rekomendacje, które pozwolą Ci wyeliminować błędy oraz usprawnić funkcjonowanie strony. 

sxo co to jest

SXO - co to jest?

SXO (ang. Search Experience Optimization) to optymalizacja doświadczenia użytkownika, a więc strategia zakładająca synergię działań SEO (ang. Search Engine Optimization), czyli odpowiedzialnych za pozycjonowanie stron internetowych, oraz działań UX (ang. User Experience), czyli wpływających na użyteczność witryny. 

SXO = SEO + UX

Strategia SXO zakłada, że dzięki działaniom SEO, a więc optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych, użytkownik trafi na witrynę z bezpłatnych wyników wyszukiwania, a dzięki działaniom UX doświadczy na niej samych pozytywnych wrażeń. Można ją zatem wyrazić wzorem:

SXO = SEO + UX

Celem koncepcji SXO jest więc zamiana ruchu pozyskanego z wyników organicznych w ruch konwertujący, a więc przekształcenie użytkowników witryny w realnych klientów. 

SXO = SEO + CRO

SXO zmierza do uzyskania jak najwyższej konwersji, którą, w zależności od rodzaju prowadzonej działalności, może być dokonanie zakupu, subskrypcja newslettera, wypełnienie formularza, pobranie materiałów z witryny, wysłanie zapytania ofertowego czy kliknięcie w baner reklamowy. 

Z tego względu SXO określa się również jako połączenie SEO (ang. Search Engine Optimazation), czyli optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych, z CRO (ang. Conversion Rate Optimization), czyli optymalizacji współczynnika konwersji:

SXO = SEO + CRO

SXO = SEO + UX + CRO

Kluczowym elementem działań SXO jest zaawansowana analityka, która umożliwia wdrażanie korzystnych dla witryny zmian optymalizujących doświadczenie użytkownika, głównie z zakresu UX, content marketingu, link buildingu czy dostosowania strony pod urządzenia mobilne. 

Search Experience Optimization stanowi niejako ewolucyjną formę podejścia do sztuki tworzenia stron internetowych, łącząc zalety pozycjonowania i projektowania UX, a jednocześnie dążąc do maksymalizacji konwersji, dlatego najsensowniej jest wyrazić ją wzorem:

SXO = SEO + UX + CRO

W strategii SXO chodzi o to, aby spojrzeć na witrynę całościowo. Optymalizacja doświadczenia użytkownika jest kompleksowym podejściem do e-marketingu, który dąży do zapewnienia odbiorcy maksymalnie pozytywnych wrażeń już na etapie wyszukiwania produktów czy usług w wyszukiwarce. 

Dzięki SXO potencjalny klient nie tylko szybko znajdzie Twoją stronę w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, ale także ją odwiedzi i wykona na niej określone działanie, np. dokona zakupów czy pozostawi swoje dane osobowe. W procesie tym SEO jest więc odpowiedzialne za przyciągnięcie odbiorcy, a UX za zatrzymanie go na dłużej i zachęcenie do interakcji. 

Jak powstała idea SXO?

SEO i UX to sztandarowe techniki digital marketingu, które niemal od zawsze stały w opozycji do siebie. Nieustanny rozwój branży e-commerce, zmiany w zachowaniach i zwyczajach zakupowych e-konsumentów, a także wzrost ruchu mobile wymusiły jednak nowe podejście do marketingu internetowego, zakładające połączenie obu tych działań. 

Idea SXO powstała w 2014 roku w Stanach Zjednoczonych, kiedy przeprowadzono badania, które wykazały diametralny wzrost liczby odwiedzin stron www i dokonywanie zakupów online za pośrednictwem urządzeń mobilnych. To wtedy podjęto pierwsze próby optymalizacji doświadczeń użytkowników korzystających ze smartfonów. Olbrzymia konkurencja w branży e-commerce i wzrost zainteresowania zakupami online tylko spotęgowały potrzebę podejmowania działań w tym zakresie.

SXO to również odpowiedź na ewolucję SERP-ów (ang. Search Engine Results Page - strona wyników wyszukiwania wyświetlana w odpowiedzi na zapytania Internautów) - Google od lat wprowadza zmiany, które mają promować witryny maksymalnie przyjazne użytkownikom. 

Dziś SXO to już standard - dzięki kompleksowemu spojrzeniu na stronę www i łatwo mierzalnym efektom, koncepcja ta zyskuje popularność na całym świecie, powoli zastępując klasyczny model SEO, choć warto podkreślić, że dla specjalistów od lat pracujących nad pozycjonowaniem stron i optymalizacją konwersji nie jest ona niczym nowym. Termin SXO pojawił się, co prawda, całkiem niedawno, ale działania SEO od wielu lat idą w parze z optymalizacją doświadczeń użytkowników. 

SXO - czym różni się od SEO?

SEO koncentruje się na zdobyciu topowych pozycji witryny w bezpłatnych wynikach wyszukiwania na powiązane z nią słowa kluczowe, czego efektem jest wzrost ruchu organicznego. SXO natomiast jest pojęciem szerszym, ponieważ oprócz SEO obejmuje także działania zmierzające do przełożenia tego ruchu na realizację zamierzonego celu. 

W myśl strategii SXO samo przejście użytkownika na witrynę z naturalnych wyników wyszukiwania nic jeszcze nie daje - dopiero optymalizacja jego doświadczenia jest w stanie wygenerować konwersję. 

Co wchodzi w skład SXO?

Search Experience Optimization obejmuje działania ważne zarówno w kontekście widoczności strony w wyszukiwarce, jak i wygody użytkowników. Wdrożenie strategii SXO wymaga spojrzenia na witrynę z 3 różnych perspektyw, a więc jako:

  • robot Google - analizujący i oceniający stronę na podstawie ponad 200 unikalnych i mierzalnych czynników rankingowych, co przekłada się na jej pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania,
  • użytkownik - który oczekuje prostej, intuicyjnej i przyjemnej w obsłudze witryny,
  • właściciel strony - któremu zależy na wartościowym ruchu i wysokim współczynniku konwersji. 

W związku z tym kluczowe jest wielowymiarowe, kompleksowe podejście, a więc podjęcie działań z wielu różnych dziedzin, do których należą:

  • SEO - działania prowadzące do wzrostu pozycji witryny w wyszukiwarce i pozwalające pozyskać ruch z organicznych wyników wyszukiwania. SEO obejmuje działania realizowane w obrębie witryny (on-site/on-page), a więc optymalizację kodu oraz treści strony, jak i poza nią (off-site/off-page), a więc link building oraz content marketing;
  • UX/UI - projektowanie przejrzystej ścieżki interakcji użytkownika ze stroną, intuicyjność obsługi serwisu oraz elementy ważne w procesie projektowania wizualnego, m.in. szata graficzna, rozkład treści, galeria zdjęć, struktura strony czy nawigacja;
  • CRO - działania optymalizujące ścieżkę konwersji, a więc prowadzące do tego, aby jak najwięcej ruchu generowało akcję;
  • analityka - bieżące monitorowanie efektów oraz wyciąganie wniosków na podstawie testów i narzędzi analitycznych (m.in. nagrywanie sesji użytkownika, testy A/B, generowanie map ciepła, testowanie ścieżki zakupowej).

Co jest ważne w SXO?

Jeżeli zależy Ci na zbudowaniu przejrzystej, funkcjonalnej i intuicyjnej dla użytkowników strony, a w walce o topowe pozycje w Google stawiasz nie tylko na optymalizację parametrów technicznych, ale i poprawę doświadczeń użytkowników, strategia SXO jest właśnie dla Ciebie. Sprawdź, na jakie elementy powinieneś zwrócić szczególną uwagę. 

Dostępność

Prawie 60% ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania pochodzi z telefonów komórkowych (źródło: Affde). Niczym nieograniczony dostęp do zasobów sieci to jeden z najbardziej docenianych aspektów przez Internautów. 

  • Zadbaj o to, aby Twoja witryna była dostępna na wszystkich urządzeniach. 
  • Dobra dostępność nie oznacza jednak mniejszej wersji strony desktopowej. Aby zapewnić użytkownikom intuicyjność i łatwość obsługi, zwróć uwagę na wszystkie elementy, które mogą okazać się problematyczne w przypadku mobilnej wersji witryny, np. przyciski, pola do wypełnienia czy pop-upy.
  • Zadbaj o to, aby użytkownicy mogli korzystać z Twojej witryny tak samo wygodnie na laptopie, smartfonie czy komputerze stacjonarnym. 
  • Sprawdź, czy Twoja strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych, wykorzystując oficjalne narzędzie Google do testowania optymalizacji mobilnej

Użyteczność treści

Wartościowy content, przemyślana struktura treści, szybki i bezproblemowy dostęp do najważniejszych informacji - to tylko niektóre z elementów, które sprawiają, że Twój serwis jest użyteczny, a więc przynosi korzyści odbiorcom. 

  • Zadbaj o wysokiej jakości, angażujące i unikalne treści, które rozwiązują problemy użytkowników.
  • Odpowiadaj na pytania, dostarczaj niezbędnych informacji.
  • Nie testuj cierpliwości Twoich potencjalnych klientów - daj im szybki dostęp do kluczowych danych.
  • Zadbaj o odpowiednią strukturę i przystępność treści - stosuj nagłówki, krótkie akapity, wypunktowania i pogrubienia ważnych fragmentów tekstu. 
  • Umieszczaj tabele, grafiki, materiały wideo i inne elementy, które wzbogacą wizualnie teksty. 

Szybki czas ładowania strony

Jeśli czas ładowania strony przekracza 1 sekundę, współczynnik odrzuceń wzrasta aż o 123% (źródło: Affde). Użytkownicy są niecierpliwi - zależy im na ekspresowym dostępie do informacji. 

  • Jeśli nie chcesz, aby Twoi potencjalni klienci opuszczali witrynę i przechodzili do konkurencji, popracuj nad szybkością strony na wszystkich urządzeniach - zmniejszysz tym samym współczynnik odrzuceń.
  • Czas ładowania swojej witryny możesz łatwo zmierzyć, korzystając z darmowego narzędzia PageSpeed Insights

Intuicyjna nawigacja

Musisz uświadomić sobie, że nawet jeśli dla Ciebie nawigacja na stronie jest łatwa i intuicyjna, nowi użytkownicy mogą na niej błądzić i znajdować przeszkody, które uniemożliwiają im realizację celów. Dlatego tak ważne jest przeprowadzenie testów analizujących zachowania użytkowników, dzięki którym dowiesz się, jak powinna wyglądać ich ścieżka zakupowa. 

  • Zadbaj o to, aby użytkownik mógł intuicyjnie poruszać się po Twojej stronie, szybko odnajdując poszukiwane informacje. 
  • Utwórz przejrzyste menu, które organizuje kategorie i szybko przekierowuje do poszczególnych podkategorii. 
  • Trzymaj się zasady 3 kliknięć - tylko tyle powinno wystarczyć użytkownikowi, aby przejść do wybranego miejsca na stronie. 
  • Intuicyjna nawigacja to taka, która zapewnia szybki i bezproblemowy dostęp do najważniejszych informacji, ale też pozwala wygenerować konwersję, np. poprzez dodanie produktu do koszyka czy wypełnienie formularza.

Bezpieczeństwo

Zarówno Google, jak i użytkownicy doceniają strony, które są bezpieczne. Komunikat, że strona jest niezabezpieczona, to dla nich ważny sygnał ostrzegawczy, jasno informujący o tym, że pozostawione na stronie dane nie są w żaden sposób chronione przed dostępem osób niepowołanych. 

  • Utwórz dla domeny protokół HTTPS (ang. Hypertext Transfer Protocol), który będzie odpowiedzialny za szyfrowanie danych przesyłanych pomiędzy serwerem a użytkownikiem (np. dotyczących karty płatniczej).
  • Poznaj sprawdzone metody wdrażania protokołu HTTPS według Google.
  • Zastosuj certyfikat SSL (ang. Secure Socket Layer), który wiąże się ściśle z protokołem HTTPS - w ten sposób poświadczysz wiarygodność domeny i potwierdzisz pełne szyfrowanie transmisji danych. 

Jakie działania należy wykonać w ramach SXO?

Skuteczne prowadzenie działań SEO pozwala na promocję witryny w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. To, w jaki sposób witryna zostanie oceniona przez algorytmy wyszukiwarki i jakie pozycje zajmie w rankingu Google, zależy także od czynników budujących ogólne doświadczenia użytkowników. 

Poza tym, nawet jeśli Twoja strona osiągnie topowe pozycje w wyszukiwarce i ma dużą liczbę odwiedzin, ale nie jest skrojona pod potrzeby odbiorców, nie wygeneruje konwersji.

W strategii SXO kluczowe jest, aby:

  • być wysoko w naturalnych wynikach wyszukiwania na frazy powiązane z Twoim biznesem (te, które użytkownicy mogą wpisywać w wyszukiwarkę, poszukując oferowanych przez Ciebie produktów lub usług;
  • kierować użytkowników z SERP-ów do podstron, które zrealizują ich potrzeby i Twoje cele biznesowe;
  • już na poziomie wyników wyszukiwania przekonać użytkowników, że warto wejść na Twoją stronę, i obiecać im, że znajdą na niej to, czego szukają;
  • podtrzymać tę obietnicę i udowodnić użytkownikom, że trafili we właściwe miejsce, dostarczając im na stronie niezbędnych i łatwo dostępnych informacji;
  • zoptymalizować stronę w taki sposób, by ułatwić użytkownikom wykonanie określonego działania. 

Odpowiedz sobie na pytania:

  • czy użytkownicy wchodzą na Twoją stronę z wyszukiwarki za pomocą fraz, które są związane z Twoją działalnością?
  • czy tytuł (TITLE) i opis Twojej strony (META Description) w wynikach wyszukiwania zachęcają użytkowników do kliknięcia w link?
  • czy wynik wyszukiwania na konkretną frazę kluczową kieruje do odpowiedniej podstrony w Twoim serwisie, a więc takiej, która odpowiada intencji użytkowników i zrealizuje Twój cel biznesowy?
  • czy Twoja strona szybko się wczytuje?
  • czy Twoja witryna prezentuje się dobrze na każdym urządzeniu?
  • czy użytkownicy spędzają dużo czasu na Twojej stronie?
  • czy użytkownicy przechodzą na różne podstrony w Twoim serwisie?
  • czy Twoja witryna umożliwia sprawne i intuicyjne poruszanie się pomiędzy podstronami?
  • czy użytkownicy klikają w linki?
  • czy klienci kupują na Twojej stronie produkty, których rzeczywiście szukali wcześniej, wpisując w wyszukiwarkę określone frazy?
  • czy użytkownicy wykonują na stronie działania, do których ich zachęcasz (np. dodanie produktu do koszyka, wypełnienie formularza czy skontaktowanie się z firmą)?
  • czy ścieżka zakupu i proces finalizacji zamówienia jest dla użytkowników prosty i bezproblemowy?
  • czy użytkownik wie, na jakim etapie się znajduje, i co powinien zrobić w następnym kroku?
  • czy za każdym razem informujesz użytkownika o występującym błędzie lub niepowodzeniu pewnej czynności i wskazujesz mu sposoby rozwiązania problemu? 

Odpowiedzi na te pytania uzyskasz, dokonując dokładnej analizy swojej witryny za pomocą narzędzi takich jak Google Analytics, Google Search Console czy HotJar, lub zlecając audyt SXO wyspecjalizowanej agencji. 

Zgłoś się do nas – Specjalista SEMPIRE niezobowiązująco przyjrzy się Twojej stronie i przekaże konkretne sugestie. Dzięki temu dowiesz się, które elementy Twojej witryny wymagają zmiany, by usprawnić jej funkcjonowanie. 

Następnie skorzystaj z naszych praktycznych poradników i gotowych checklist, które pozwolą Ci krok po kroku przejść przez cały proces optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek internetowych i doświadczenia użytkownika, a więc sprawnie wdrożyć wszystkie niezbędne elementy strategii SXO:

  1. Jak pozycjonować stronę w Google?
  2. Jak zadbać o dobry UX?
  3. Jak stworzyć idealną kartę produktu?

SXO - dla kogo? 

Strategię SXO powinien wdrożyć każdy, bez względu na typ witryny, rodzaj branży czy skalę prowadzonej działalności. Różne będą jednak cele konwersji z uwagi na specyfikę danego biznesu:

  • sklepy internetowe - tu najważniejszym celem będzie wzrost współczynnika konwersji w postaci większej liczby transakcji i wartości koszyka, zmniejszenia liczby porzuconych koszyków czy dodania produktów do listy życzeń;
  • firmy usługowe - tu konwersją będzie przede wszystkim większa liczba leadów, ale też pobranie materiałów reklamowych, poradnikowych lub instruktażowych czy wypełnienie formularza;
  • serwisy contentowe - w tym przypadku działania SXO powinny zmierzać do zwiększenia czasu przebywania na stronie, kliknięcia w powiązane tematycznie artykuły czy obejrzenia materiałów wideo. 

Niezależnie od tego, jaki konkretnie cel reklamowy wyznaczysz, prawidłowe wdrożenie rozwiązań SXO z pewnością pozwoli Ci poprawić konwersję. Ważne, aby precyzyjnie określić grupę docelową i poznać jej intencje  - dzięki temu dobrze dopasujesz zawartość optymalizowanej strony do ich potrzeb. 

SXO - dlaczego warto?

SXO to o wiele więcej korzyści - użytkownik nie tylko znajdzie Twoją stronę w wyszukiwarce Google, ale i wykona na niej określone działanie. Witryna zaprojektowana zgodnie z założeniami SXO zajmuje wysokie pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania, jest intuicyjna i łatwa w obsłudze, szybko się wczytuje, ładnie prezentuje i zachęca do interakcji: złożenia zamówienia, wypełnienia ankiety, subskrypcji newslettera czy jakiegokolwiek innego działania, którego oczekujesz od swoich użytkowników. 

Najważniejsze korzyści z wdrożenia strategii SXO:

  • wzrost ruchu organicznego - stała optymalizacja działań skoncentrowanych na promocji strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania to gwarancja zwiększenia ilości i jakości ruchu;
  • wyższy wskaźnik konwersji - niezależnie od tego, czy celem Twojej strony jest sprzedaż produktów, zapisanie się na wydarzenie czy pozyskanie leadów, połączenie działań SEO i UX pozwoli Ci je zrealizować;
  • dłuższy czas sesji - użytkownik, który szybko i bez problemu znajduje na stronie potrzebne informacje, przebywa na niej dłużej i odwiedza ją częściej;
  • wzrost zaufania i pozycji marki - im wyższe miejsce w rankingu Google, tym większe zaufanie użytkowników do Twojej firmy. To, czy strona jest użyteczna, wpływa także na ocenę jej wiarygodności przez potencjalnych klientów;
  • zadowoleni i lojalni klienci - użytkownik, który w kontakcie ze stroną doświadcza samych pozytywnych wrażeń, chętnie poleca ją innym i najprawdopodobniej wróci na nią ponownie. 

Audyt SXO - na czym polega?

Wdrożenie strategii SXO należy poprzedzić dokładną analizą danych, wyciągnięciem kluczowych wniosków i rekomendacją konkretnych rozwiązań optymalizacyjnych. Służy temu audyt SXO, który stanowi dogłębną analizę kondycji witryny pod kątem SEO, UX i CRO.

Audyt SXO jasno wskazuje wszelkie możliwe nieprawidłowości, które obniżają potencjał sprzedażowy Twojej witryny. Wdrożenie zaleceń optymalizacyjnych opracowanych przez specjalistów SEO, ekspertów UX, web developerów, copywriterów i analityków pozwala usprawnić funkcjonowanie witryny i sprawić, że staje się ona wartościowa zarówno dla robotów indeksujących, jak i dla odwiedzających ją użytkowników. 

Audyt SXO stanowi połączenie audytu SEO, UX i CRO. Część elementów jest analizowana podwójnie, zarówno pod kątem pozycjonowania, jak i użyteczności witryny (np. treści, czas ładowania strony czy jej responsywność), a więc zarówno pod kątem algorytmów wyszukiwarki, jak i użytkowników.  

Jakie elementy bada audyt SXO?

Szczegółowej ocenie pod kątem SXO podlegają następujące elementy: 

  • kondycja strony w wyszukiwarce,
  • stopień optymalizacji technicznej witryny pod kątem wyszukiwarek,
  • czas ładowania strony,
  • responsywność strony,
  • profil linkowania, 
  • słowa kluczowe i ruch przychodzący na stronę,
  • czas spędzony na stronie, 
  • nawigacja witryny,
  • jakość wizualna strony,
  • czytelność menu,
  • jakość, użyteczność i stopień optymalizacji treści pod kątem wyszukiwarek, 
  • ścieżka użytkowników (kliknięcia, odsłony, bounce rate - współczynnik odrzuceń),
  • mapy ciepła (mapy klikalności - miejsca najczęściej klikane przez użytkowników), 
  • nagrania sesji prezentujące zachowania użytkowników na stronie,
  • działania konkurencji.

Koncepcja SXO w SEMPIRE

Wdrożenie koncepcji SXO wymaga szerokiego spojrzenia na wiele aspektów, a co za tym idzie wiedzy i doświadczenia z zakresu SEO, UX, CRO, web designu, content marketingu, analityki internetowej, a nawet psychologii sprzedaży i zachowań Internautów. Konieczne jest przeprowadzanie wielokrotnych badań i korzystanie z zaawansowanych narzędzi analitycznych. 

Kluczem do sukcesu w tej dziedzinie jest holistyczne podejście do marketingu online, a więc zaangażowanie specjalistów z wielu dziedzin i o różnych kompetencjach. 

W SEMPIRE od samego początku działamy zgodnie z ideą SXO. Za każdym razem sugerujemy naszym klientom rozwiązania, które nie tylko zwiększają widoczność w sieci, ale i podnoszą użyteczność witryny oraz generują jeszcze więcej konwersji.

Dzięki takiemu podejściu szybko znajdujemy odpowiedzi na pytania, dlaczego strona nie osiąga dobrych wyników sprzedażowych, mimo że na pierwszy rzut oka dobrze się prezentuje, ma ciekawy asortyment, dobrą widoczność czy nawet dużą liczbę odwiedzin. 

Doskonale wiemy, że znaczenie SXO, a więc kompleksowego podejścia do pozycjonowania i użyteczności stron internetowych, rośnie z dnia na dzień. Jeśli chcesz być online, musisz zainwestować w działania, które pozwolą Ci zaistnieć i przetrwać w digitalowym świecie. 

Postaw na sprawdzone usługi naszej agencji, która w ramach strategii SXO zapewni Ci skuteczne działania SEO i UX, a tym samym pomoże Ci osiągnąć satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe. 

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą SEMPIRE.

Ocena artykułu:

1 2 3 4 5

4.95 / 5 według 421 opinii

Może Ciebie zainteresować
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Dowiedz się jak rozwijać swój projekt / stronę www ze Specjalistą ds. reklamy internetowej. Zadzwoń teraz!