Agencja SXO – co to jest i czym się zajmuje? | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Agencja SXO

Zamień użytkowników swojej witryny w realnych klientów. Powierz biznes ekspertom, którzy z powodzeniem zrealizowali dziesiątki projektów, bazując na specjalistycznej wiedzy, doświadczeniu i dostępowi do najnowszych technologii.

SEMPIRE to agencja SXO, której specjalnością jest pozycjonowanie stron internetowych ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb i doświadczeń użytkowników. Dzięki skrupulatnie zaplanowanej strategii SEO i analizie serwisu pod kątem UX Twoja witryna nie tylko zajmie wysokie pozycje w Google, ale pozyska również wartościowy ruch, który przełoży się na wysoką konwersję.

Współpraca z SEMPIRE to:

  • bezpłatny audyt SXO, który zweryfikuje Twoją stronę internetową pod kątem SEO i UX,
  • darmowa analiza konkurencji,
  • opracowanie indywidualnej strategii SXO,
  • dostęp do firm, które zajmują się projektami graficznymi stron internetowych, 
  • wsparcie dedykowanych opiekunów,
  • dostęp do najnowszych technologii,
  • bieżące monitorowanie zrealizowanych dotychczas prac, raporty wyników oraz rekomendacje pozwalające uzyskać jeszcze więcej konwersji.

Użyteczność Twojej strony internetowej ma ogromne znaczenie dla utrzymania stałych i pozyskiwania nowych klientów. Skorzystaj z naszej pomocy i dowiedz się, jak zdobyć topowe pozycje w wyszukiwarce i optymalizować doświadczenia użytkowników, by w końcu zacząć sprzedawać!

agencja sxo

Agencja SXO – co to jest i czym się zajmuje?

Aż 60% użytkowników telefonów nie darzy zaufaniem firm, których strona internetowa nie jest responsywna i dostosowana do urządzeń mobilnych (źródło: affde.com). O tym, jak znaczący jest to problem, świadczy fakt, że już 76% internautów dokonuje zakupów za pośrednictwem smartfona (źródło: dlahandlu.pl). Wystarczy zatem brak optymalizacji Twojej witryny pod kątem wielkości ekranu, by ponad połowa Twoich potencjalnych klientów przeszła do konkurencji.

Działania związane z koncepcją SXO zmierzają do tego, aby z jednej strony uzyskać wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania i przyciągnąć w ten sposób użytkowników, z drugiej zaś zatrzymać ich na dłużej i skłonić do interakcji, a więc przekształcić w konwertujących klientów.

Niezbędne do tego jest zarówno pozycjonowanie stron, dzięki któremu pozyskiwany jest naturalny ruch z wyszukiwarek, jak i dbanie o użyteczność serwisu, gdy internauci już na niego trafią.

Czy wiesz, że…

witryna dopasowana pod kątem doświadczeń użytkownika może zwiększyć liczbę konwersji aż o 400%? (źródło: affde.com).

Agencja SXO – co to jest?

Agencja SXO to firma, która specjalizuje się w pozycjonowaniu stron internetowych, kładąc szczególny nacisk na doświadczenia użytkowników. W sposób naturalny łączy SEO (ang. Search Engine Optimization) z UX (ang. User Experience), czyli kluczowe elementy strategii SXO (ang. Search Experience Optimization), polegającej na optymalizacji doświadczeń użytkowników.

Jak działa agencja SXO?

Agencja SXO działa w oparciu o strategię, która zakłada, że:

  • dzięki pozycjonowaniu strony internetowej (SEO) użytkownik trafi na Twoją witrynę z organicznych wyników wyszukiwania,
  • dzięki dbałości o użyteczność witryny (UX) odbiorca doświadczy na niej samych pozytywnych wrażeń,
  • dzięki optymalizacji współczynnika konwersji (CROConversion Rate Optimization) użytkownik zrealizuje swój cel, a zatem wygeneruje konwersję.

W związku z tym działania agencji SXO sprowadzają się do tego, aby:

  • zapewnić użytkownikowi trafne i precyzyjne wyniki wyszukiwania dla wpisywanego przez niego zapytania,
  • umożliwić mu szybkie i intuicyjne dotarcie do poszukiwanego produktu, usługi czy informacji na stronie,
  • ułatwić mu wykonanie określonego działania, czyli takiego, który stanowił główną intencję wyszukiwania.

W myśl koncepcji SXO uzyskanie najwyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania i przełożenie ich na wysoki współczynnik konwersji, np. w postaci zrealizowanej sprzedaży, jest możliwy tylko wtedy, gdy proces optymalizacji strony www uwzględnia potrzeby i zamiary składające się na pozytywne doświadczenia użytkowników, a te związane są m.in. z:

  • dopasowaniem witryny do urządzeń mobilnych,
  • szybkim czasem ładowania serwisu,
  • prostą i intuicyjną nawigacją,
  • zabezpieczeniami w postaci szyfrowania danych,
  • dostarczeniem wartościowych treści,
  • miłym i przejrzystym designem strony.

Wszystkie powyższe elementy składające się na pozytywny odbiór witryny ze strony użytkownika wymagają pracy w wielu obszarach. Stąd też w zespole agencji SXO pracują tacy eksperci jak: web designerzy, specjaliści SEO, specjaliści UX/UI czy copywriterzy.

Czym zajmuje się agencja SXO?

Dobra agencja SXO w przemyślany sposób łączy ze sobą pozycjonowanie stron internetowych z optymalizacją konwersji, przykładając tym samym dużą wagę do pozytywnych doświadczeń użytkowników. Te zaś kształtują się już w chwili styku internauty z danym serwisem i pierwszymi wrażeniami dotyczącymi kreacji graficznych, zawartości strony, jej obsługi, jak i intuicyjności.

W strategii SXO na pierwszym planie znajduje się oczywiście użytkownik, ale podstawę jakichkolwiek działań w tym zakresie stanowią prace pozycjonerskie – optymalizacja techniczna, pozyskiwanie wartościowych odnośników do strony i content marketing. Dodatkowym obszarem działania jest tutaj zaawansowana analiza zachowań użytkowników, a więc tego, jaką ścieżkę muszą przebyć, by dotrzeć na Twoją witrynę z wyszukiwarki, a następnie zrealizować swój cel.

Do usług agencji SXO zalicza się:

  • konsultację z klientem i zdefiniowanie przez niego celów,
  • przeprowadzenie audytu SXO i analizy zachowań użytkowników,
  • zoptymalizowanie strony internetowej pod kątem technicznym,
  • projekty graficzne, 
  • optymalizację UX/UI,
  • optymalizację ścieżki konwersji,
  • link building,
  • content marketing,
  • monitorowanie efektywności wdrożonych prac.

Konsulting z klientem

Cały proces otwiera konsultacja z klientem i sprecyzowanie jego oczekiwań, będących punktem wyjścia dla ewentualnych pomysłów oraz określenia priorytetów, które wyznaczają pierwszeństwo realizacji poszczególnych zadań składających się na strategię reklamy w Internecie i optymalizację ścieżki konwersji.

Komunikacja w tym elemencie jest bardzo ważna z dwóch powodów. Po pierwsze, dzięki niej firmy SXO pozyskują wiedzę na temat tego, czego oczekuje ich klient i jakie cele biznesowe stoją przed nimi do zrealizowania.

Po drugie, sam usługobiorca może dowiedzieć się więcej na temat realizacji poszczególnych działań niezbędnych do wdrożenia – co należy zmienić i dlaczego, aby strona internetowa uzyskała wysokie pozycje w wyszukiwarkach, a także, co wpływa na konwersję i decyzje zakupowe potencjalnych klientów, lub jakie złe praktyki wpływają na to, że porzucają oni koszyki i nie realizują procesu zakupowego do końca.

Audyt SXO i analiza zachowań użytkowników

Audyt SXO jest rozszerzeniem audytu SEO o element UX i CRO. W zakresie tego rodzaju analizy strony internetowej klient otrzymuje wszelkie dane na temat jej kondycji, ewentualnych uchybień oraz nieprawidłowości, które wpływają na niższą pozycję w Google, współczynnik odrzuceń, a tym samym obniżenie poziomu sprzedaży.

Specjaliści od SXO poddają kompleksowej ocenie stronę internetową, definiując zarówno jej najmocniejsze elementy, jak i te, które wymagają poprawy, w celu zwiększenia jej widoczności w wyszukiwarkach oraz przełożenia pozycji na liczbę konwersji.

Weryfikowane są m.in.:

  • title, meta description i rozszerzenia opisu strony (ang. rich snippets), 
  • profil linkowy i jego jakość, 
  • struktura serwisu i jego nawigacja pod kątem użyteczności i przyjazności dla internautów,
  • atrakcyjność, przejrzystość i architektura treści, 
  • projekt graficzny strony,
  • łatwość w odnalezieniu treści zamieszczonych w obrębie strony, ich jakość i zgodność z zapytaniem, które użytkownik wpisał w wyszukiwarkę,
  • ścieżka konwersji, 
  • responsywność witryny pod kątem urządzeń mobilnych,
  • czas ładowania strony internetowej.

Na podstawie przeprowadzonej analizy powstaje lista elementów rekomendowanych do wdrożenia lub usunięcia. Audyt realizowany jest cyklicznie przez cały okres trwania umowy. Dzięki temu specjaliści SXO mogą na bieżąco modyfikować te elementy, które podlegają natychmiastowej aktualizacji.

Poza audytem SEO agencje SXO równie wnikliwie analizują zachowania użytkowników. W efekcie specjaliści uzyskują dane dotyczące kluczowych elementów UX oraz CRO. Należą do nich:

  • współczynnik odrzuceń (ang. bounce rate) – bardzo ważny element, zwłaszcza z punktu widzenia e-commerce, gdyż informuje o braku jakichkolwiek działań podjętych przez użytkowników na stronie. Długi czas ładowania serwisu, skomplikowana nawigacja, nieprzewidziane koszty – powodów, które wpływają na wzrost współczynnika odrzuceń, może być wiele. Analiza witryny w tym zakresie pozwoli wyeliminować elementy negatywnie wpływające na jej odbiór przez potencjalnych klientów;
  • współczynnik klikalności (ang. click through rate) – dzięki analizie strony www pod tym kątem dowiesz się, ilu użytkowników wybiera Twój serwis z wyników wyszukiwania. Czasem wystarczy zadbać o meta tagi i rozszerzenie opisu strony, aby internauci chętniej klikali w odnośnik prowadzący do Twojej witryny;
  • współczynnik konwersji – jeśli prowadzisz sprzedaż online, chcesz zwiększyć swoje wpływy poprzez konwersję, a więc musisz zadbać o szybkie i bezproblemowe przeprowadzenie użytkownika przez całą ścieżkę zakupową – od momentu przejścia na Twoją witrynę, aż do finalizacji procesu zakończonego płatnością. Wysoki współczynnik konwersji jest dowodem na to, że Twoja strona jest przyjazna internautom, a elementy, które niegdyś obniżały jej wartość w ocenie klientów, zostały wyeliminowane;
  • średni czas spędzony na stronie – czas, jaki poświęcił użytkownik na to, aby zapoznać się z Twoją ofertą jest równie ważny, bowiem informuje Cię o tym, czy serwis spełnia jego oczekiwania i potrzeby. Wpływ na to ma m.in. content, a więc wartościowe i przydatne treści zamieszczane w obrębie strony;
  • organiczny ruch z wyszukiwarek – wartościowy ruch na stronie jest efektem dobrze zaplanowanej strategii SXO i spełnieniem kryteriów mających wpływ na użyteczność i przyjazność serwisu. Im więcej użytkowników klika w odnośnik do Twojej strony w wynikach wyszukiwania, tym większy jej zasięg, ale aby nie były to bezowocne kliknięcia, musisz dostosować treści do ich intencji. Analiza zmian zachodzących w ruchu organicznym jest cenną wskazówką dotyczącą słuszności wdrożenia strategii SXO.

Agencja SXO dokonuje analizy strony internetowej pod kątem wyżej wymienionych czynników, korzystając z takich narzędzi jak:

  • Google Analytics – pozwala na bieżąco monitorować stronę, uwzględniając wiele istotnych elementów – ruch, konwersję czy ROI;
  • Google Search Console – dzięki temu narzędziu można analizować widoczność serwisu w Google oraz dowiedzieć się, jak jest on postrzegany przez roboty indeksujące;
  • HotJar – inteligentne narzędzie, które analizuje zaangażowanie użytkowników w serwisie i obszary, w których nastąpiła interakcja – kliknięcia, przejścia do innych podstron, przewijanie paska strony;
  • CUX – narzędzie, które nagrywa całą sesję użytkownika. CUX pozwala zrozumieć, czym kierują się internauci i dlaczego dochodzi do interakcji, lub co wpływa na brak aktywności z ich strony; 
  • Axure – narzędzie nie wymaga wiedzy z zakresu programowania. Sprawdza się na etapie tworzenia makiety strony i umożliwia przetestowanie jej pod kątem użyteczności;
  • Sketch – program, za pomocą którego można zaprojektować miły dla oka serwis. Szczególnie wykorzystywany do tworzenia interfejsu;
  • Google Optimize – narzędzie należące do ekosystemu giganta z Mountain View, które analizuje stronę pod kątem jej użyteczności;
  • Optimizely – oprogramowanie umożliwia prowadzenie testów A/B i analizuje zmiany dokonane w serwisie; 
  • VWO – za pomocą tego narzędzia można przeanalizować wiele elementów strony – od wrażeń wizualnych, testy A/B, po nagrywanie wizyt użytkowników.

Optymalizacja techniczna strony internetowej

Optymalizacja techniczna strony internetowej to istotny obszar, któremu agencje SXO poświęcają szczególną uwagę. Wyścig o wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania wymaga najlepszych rozwiązań. Dlatego też niezbędne jest wdrożenie odpowiednich prac, celem których jest dopasowanie serwisu do ponad 200 czynników rankingowych, stanowiących podstawę do oceny serwisu przez roboty indeksujące.

Aby strona internetowa mogła znaleźć się w TOP 10 witryn najlepiej ocenianych przez Google, specjaliści SEO i UX designerzy weryfikują szczegółowo każdy element wpływający na pozycję serwisu w wyszukiwarce. Duża ich część podlega weryfikacji już w trakcie audytu SXO.

Są to m.in. takie obszary jak:

  • optymalizacja metadanych,
  • słowa kluczowe (ang. keywords),
  • układ i nawigacja strony,
  • przyjazne adresy URL,
  • dopasowanie strony do każdego z urządzeń (desktop, urządzenia mobilne),
  • szybkość ładowania strony
  • jakość prezentowanych na stronie treści,
  • optymalizacja grafik,
  • błędy w kodzie HTML,
  • linki kanoniczne,
  • jakość i liczba linków wewnętrznych oraz wychodzących
  • i wiele innych.

Projekt graficzny

Współcześnie design strony internetowej jest ważnym aspektem, który wpływa na to, czy użytkownik zostanie w serwisie i podejmie akcję, czy też zrezygnuje z niej i przejdzie do konkurencji. Witryna pod względem graficznym powinna być estetyczna, przejrzysta i oryginalna, aby internauta chciał korzystać z niej dłużej.

Animacje, niestandardowe kreacje graficzne, nakłaniające do interakcji przyciski CTA – za ich pomocą agencje SXO ruch z wyszukiwarek przekuwają na konwersję. Miłe dla oka i intuicyjne elementy graficzne powinny wzbudzać u użytkownika pozytywne wrażenia jeszcze zanim podejmie on jakiekolwiek działania.

Optymalizacja UX/UI

Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, dlatego warto zadbać o dobrze zaprojektowane doświadczenia użytkownika (ang. user experience design, UX design) już na samym początku. Zoptymalizowana pod tym kątem strona internetowa będzie działała jak magnes, wywołując u internautów pozytywny jej odbiór.

Firmy SXO dbają o użyteczność serwisu, pośrednio zachęcając użytkownika do interakcji. Dzieje się tak poprzez odpowiednie dopasowanie strony do oczekiwań internauty, a więc zadbanie o to, aby przechodząc na nią, mógł znaleźć dokładnie to, czego szuka.

ZAPAMIĘTAJ!

Prosta, przejrzysta, intuicyjna i szybka witryna wzbudza zaufanie do marki, a to zwiększa szansę na zatrzymanie użytkownika i przekształcenie go w klienta.

Optymalizacja ścieżki konwersji

Aby użytkownik zamienił się w klienta, potrzebna jest optymalizacja ścieżki konwersji, czyli działania zmierzające do tego, aby jak najwięcej ruchu pochodzącego z naturalnych wyników wyszukiwania generowało akcję, np. w postaci realizacji zamówienia i ostatecznego zakupu.

Agencja SXO proponuje w tym celu rozwiązania dotyczące m.in. struktury intuicyjnego i zrozumiałego menu z jasnym podziałem na kategorie, co pozwoli w płynny sposób przeprowadzić użytkownika przez cały proces zakupowy – od momentu kliknięcia w link Twojej strony www, do momentu opłacenia zamówienia.

Prace specjalistów SXO są zorientowane zarówno na realizację działań w obrębie strony (on-site / on-page), jak i poza nią (off-site / off-page). Jeżeli odnośniki do Twojej witryny pochodzą z zaufanych i autorytatywnych serwisów, jest ona pozytywnie oceniana zarówno przez internautów, jak i roboty Google, co znajduje odzwierciedlenie w wysokich pozycjach.

Analiza obecnego i budowanie nowego profilu linkowego jest zatem jednym z kluczowych działań podejmowanych przez agencje SXO, bowiem dzięki temu kreowana jest pozytywna opinia Twojego serwisu jako rzetelnego, zaufanego i wiarygodnego źródła informacji, na które warto się powoływać i z którego warto korzystać.

Content marketing

Wartościowy i przyjazny content, a więc spójny z zapytaniami wpisywanymi przez użytkowników w wyszukiwarkę oraz w pełni odpowiadający ich potrzebom i rozwiązujący ich problemy, jest bardzo dobrze oceniany przez roboty indeksujące – Google nagradza w ten sposób witryny maksymalnie użyteczne dla internautów. Content marketing służy zatem temu, aby dostarczać użytkownikom treści zgodne z ich intencjami.

O pozytywne wrażenia internautów w tym zakresie odpowiadają copywriterzy. Do ich zadań należy tworzenie sloganów, haseł oraz tekstów, których merytoryka, styl i język stoją na bardzo wysokim poziomie. Content marketing jest niezwykle ważnym elementem pozycjonowania, ale i mocnym ogniwem, łączącym użytkownika z danym serwisem.

Chwytliwe, wartościowe hasła i przydatne, unikalne treści budują pozycję eksperta w branży, jak i zrzeszają wokół marki lojalną społeczność, zachęcając do podejmowania działań konwertujących.

Dlatego też w szeregach firm SXO znajdują się wykwalifikowani specjaliści od contentu, którzy w szerokiej palecie swoich umiejętności wykazują się nie tylko swobodą pisania, ale również posiadają niezbędną wiedzę z zakresu SEO i UX, aby w jak najlepszy sposób zaprojektować treści zgodne z oczekiwaniami użytkowników i nakłaniające ich do podjęcia akcji związanej z finalizacją procesu zakupowego.

Analityka, monitoring prac i rekomendacje

Analityka internetowa i stałe monitorowanie wdrożonych rozwiązań są nieodłączną częścią pracy agencji SXO. Bez mierzenia efektywności i cyklicznego wprowadzania modyfikacji uzyskanie czołowych miejsc w naturalnych wynikach wyszukiwania oraz optymalizacja ścieżki konwersji nie byłyby możliwe.

Stąd też specjaliści SEO i UX wykorzystują szereg zaawansowanych narzędzi, umożliwiających badanie witryny pod względem ruchu i jego pochodzenia, widoczności serwisu w wyszukiwarce, oceny strony www przez roboty indeksujące, a także zachowań użytkowników.

Cykliczna analiza w tym aspekcie pozwoli zrozumieć, czym kierują się internauci, w jakich miejscach dochodzi do ich interakcji ze stroną lub braku aktywności czy też które elementy witryny mają wpływ na konwersję i wyższy współczynnik odrzuceń.

Dynamika zmian algorytmów i trendów związanych z oczekiwaniami internautów narzuca firmie SXO konieczność bezustannego monitorowania wdrożonych prac, szybkiego reagowania na modyfikacje, a także rekomendowania rozwiązań wpływających na użyteczność strony i jej pozycję w Google.

Agencja SXO – dla kogo?

Z usług agencji SXO może skorzystać każdy, kto zajmuje się sprzedażą detaliczną bądź hurtową, świadczy usługi lub prowadzi bloga. Optymalizacja doświadczeń użytkownika powinna być kluczowym elementem funkcjonowania każdego serwisu, bez względu na jego rodzaj, zasięg działalności czy branżę.

Zatrudnij profesjonalną firmę, która w efektywny sposób łączy SEO z UX, jeśli prowadzisz:

  • mały, średni lub duży sklep internetowy – pomoc ze strony firmy SXO będzie w tym przypadku szczególnie ważna dla optymalizacji współczynnika konwersji, a więc zwiększenia sprzedaży i zminimalizowania liczby bezowocnych wejść na stronę, czyli tych niesfinalizowanych,
  • działalność usługową – podobnie jak w przypadku e-sklepów użytkownik doceni, jeśli strona internetowa Twojej firmy będzie spełniała jego potrzeby i rozwiązywała konkretne problemy. Elementy takie jak widoczny i zachęcający do kontaktu formularz, materiały poradnikowe czy przydatne instrukcje wpłyną pozytywnie na wrażenia użytkownika i skutecznie zachęcą go do interakcji,
  • portal, blog, serwis tematyczny – zadaniem agencji SXO będzie dopasowanie witryny do użytkownika w taki sposób, aby jego pobyt na niej trwał jak najdłużej. Atrakcyjna zawartość nie tylko wydłuży czas sesji, ale również zachęci do cyklicznego odwiedzania portalu.

Dlaczego warto podjąć współpracę z agencją SXO?

Dobrze zaplanowana strategia SXO zakłada, że użytkownik nie tylko szybko znajdzie Twoją witrynę w wyszukiwarce Google, ale również zechce ją odwiedzić i, co najważniejsze, wykona na niej określone działanie. Podjęcie współpracy z agencją SXO daje Ci pewność, że zaproponowane wdrożenia zmaksymalizują konwersję, a więc przyniosą realne korzyści dla Ciebie i Twojego biznesu.

Sprawdź, dlaczego warto przekazać biznes w ręce profesjonalnej agencji SXO.

Niższe koszty

Realizacja prac z zakresu strategii SXO będzie skuteczna tylko wtedy, gdy za wszystkimi niezbędnymi procesami będzie stał zespół fachowców (webmasterów, specjalistów SEO, UX/UI designerów, copywriterów, grafików) wyposażonych w odpowiednie, często bardzo drogie, narzędzia.

Zaangażowanie ich wszystkich i zapewnienie im dostępu do najnowszych technologii niejednokrotnie przewyższa możliwości budżetowe firm. Zdecydowanie łatwiejszym i bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest przekazanie zadań z zakresu promocji w wyszukiwarce i optymalizacji konwersji profesjonalnej firmie SXO.

Zespół specjalistów z różnych dziedzin

Bez fachowej wiedzy, umiejętności analitycznych oraz znajomości nowych technologii trudno jest uzyskać zadowalające wyniki – zarówno te z zakresu promocji w Google, jak i zwiększania sprzedaży. Przekazanie wszystkich działań związanych z e-biznesem agencji SXO daje pewność, że będą nad nimi czuwać doświadczeni i kompetentni eksperci.

Najnowsze techniki i narzędzia

Umiejętności i szeroką wiedzę specjalistów SXO wspiera najnowsza technologia, dzięki której optymalizacja serwisu i budowanie lojalnej społeczności wokół marki jest o wiele prostsze. Samodzielne podejmowanie działań w tym zakresie jest niezwykle kosztowne i czasochłonne. Z jednej strony wymaga wielomiesięcznych szkoleń i kursów, z drugiej sporej zasobności portfela, aby je opłacić, a w dalszej perspektywie wyposażyć firmę w odpowiedni sprzęt i oprogramowanie.

Podążanie za zmianami w branży

Realizacja działań zgodnych z przyjętym planem to nie wszystko. Monitorowanie zmian i trendów zachodzących w przestrzeni internetowej to równie ważny aspekt w kontekście strategii SXO. To, co przynosiło rezultaty dziś, jutro może okazać się nieskuteczne. Dlatego tak ważne jest podążanie za rozwiązaniami, które ewoluują każdego dnia.

Częstotliwość zachodzących zmian w algorytmach wyszukiwarki i zachowaniach użytkowników narzuca konieczność systematycznej pracy, obserwacji i natychmiastowego reagowania, aby nie wypaść z wyścigu nie tylko o wysoką pozycję w Google, ale również o nowych i przyszłych użytkowników-klientów.

Agencja SXO zapewnia dostęp do narzędzi analitycznych, a także technik, dzięki którym to nie Ty, a Twoja konkurencja będzie musiała gonić za stale postępującym i przyspieszającym środowiskiem internetowym.

Więcej czasu na biznes

Każdy przedsiębiorca prowadzący firmę wie, jak ważny jest czas i jak mocno jest on związany z zyskiem. Dzięki współpracy z agencją SXO będziesz miał go więcej. Przekazując działania związane z reklamą w wyszukiwarkach i optymalizacją konwersji – pozycjonowanie strony, optymalizacja UX oraz CRO, link building, copywriting czy kreacje graficzne – możesz skupić się na innych obszarach istotnych dla rozwoju Twojego biznesu.

Co daje współpraca z agencją SXO?

Ilość i zakres niezbędnych prac jest niezwykle szeroki – wymaga przy tym nie tylko technicznej wiedzy i znajomości aktualnych trendów, ale i dostępu do najnowszych technologii. Zaangażowanie agencji SXO i przekazanie w jej ręce biznesu daje pewność wdrożenia kompleksowych i komplementarnych działań realizowanych z korzyścią dla Twojej firmy.

Podjęcie współpracy z agencją SXO to przede wszystkim:

  • wyższe pozycje w Google,
  • zwiększenie wartościowego ruchu na stronie i przekształcenie go w ruch konwertujący,
  • zwiększenie rozpoznawalności marki w sieci,
  • budowanie wizerunku eksperta w branży,
  • budowanie lojalnej społeczności wokół marki,
  • wzrost współczynnika konwersji, 
  • dłuższe sesje,
  • wzrost pozytywnych doświadczeń użytkowników,
  • wzrost zaufania do marki,
  • uzyskanie przewagi nad konkurencją.

Agencja SXO – jak wybrać?

Aby strategia SXO mogła przynieść widoczne i zadowalające efekty, potrzebuje czasu. To nieustanne wprowadzanie nowych rozwiązań, podążanie za zmianami i niekończące się monitorowanie konkurencji. Innymi słowy, przekazując biznes w ręce firmy od SEO i UX, przygotuj się na wielomiesięczną współpracę, wymagającą od Ciebie dużej dawki cierpliwości.

Aby Wasza kooperacja przebiegała pomyślnie, warto przyjrzeć się tym aspektom, które pozwolą wybrać najlepszą agencję SXO.

Zwróć uwagę na:

  • dotychczasowe osiągnięcia – zapoznaj się z referencjami klientów, którzy mieli okazję współpracować z firmą SXO – ich sukces to wystarczający dowód na to, że możesz jej zaufać. Każda opinia, nawet negatywna, stanowi solidną podstawę do oceny agencji i daje wstępny obraz tego, czego możesz się spodziewać przy podjęciu z nią bliższych relacji zawodowych;
  • staż na rynku i doświadczenie – zorientuj się, jak długo firma, z którą planujesz podjąć współpracę, działa na rynku i jaką liczbą zamkniętych projektów może się pochwalić;
  • specjalności branżowe – być może agencja SXO, którą zamierzasz wybrać, nie zrealizowała do tej pory żadnego projektu, który jest związany z Twoją branżą. Zwróć zatem uwagę na doświadczenie firmy w obszarze, w którym działasz;
  • narzędzia do analityki – dostęp do nowych technologii jest dziś niezbędny, nawet jeśli agencję SXO zasila doświadczony zespół ekspertów. Na pozycję w Google oraz konwersję mają niekiedy wpływ detale, których nie można dostrzec gołym okiem. Specjalistyczne narzędzia dają odpowiedź na wiele pytań i zapewniają realizację celów biznesowych. Dowiedz się zatem, z jakich innowacyjnych rozwiązań korzystają poszczególne firmy i czy za ich pomocą mogą one pozyskiwać dane i stosować metody przynoszące zadowalające efekty; 
  • kontakt z dedykowanym opiekunem – zarówno przed, jak i w trakcie współpracy z agencją SXO w Twojej głowie mogą zrodzić się pytania i wątpliwości. Dobry i stały kontakt jest tak samo ważny dla Ciebie, jak i dla opiekunów przekazanych do Twojej dyspozycji. To z nimi możesz dopełnić wszelkich formalności, a także dowiedzieć się wszystkiego na temat poszczególnych prac i ich etapów;
  • raport z realizacji zadań – Twoja wiedza na temat wdrożonych prac i ich efektywność powinna być stale aktualizowana. Dlatego też profesjonalna agencja SXO zapewni Ci dostęp do najnowszych sprawozdań uwzględniających wszelkie podjęte działania wraz z ich rezultatami; 
  • czytelną umowę – warunki umowy powinny być dla Ciebie jasne. Jeśli jakikolwiek zapis wzbudza Twoją wątpliwość lub jakaś część umowy jest dla Ciebie niezrozumiała, poproś o jej wyjaśnienie.

Czym różni się agencja SEO od agencji SXO?

Zarówno agencje SEO, jak i agencje SXO dążą do tego, aby strona internetowa uzyskała jak najwyższe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania. Jest to możliwe dzięki optymalizacji serwisu pod kątem wyszukiwarek. 

Zasadnicza różnica pomiędzy nimi polega jednak na tym, że działania agencji SXO, poza pozycjonowaniem, skupiają się również na aspektach UX-owych, a więc na samym użytkowniku i jego pozytywnych doświadczeniach, których powinien doznać już w momencie pierwszej interakcji z Twoją witryną.

ZAPAMIĘTAJ!

Celem firm, które łączą SEO z UX, jest to, aby internauta nie tylko trafił na Twój serwis, ale również skorzystał z przedstawionej na nim oferty.

Zakres świadczonych usług firmy SXO jest zatem nieco szerszy od tego, który oferują tradycyjne agencje SEO. Niemniej dla specjalistów SEO, którzy mają za sobą lata doświadczeń i dziesiątki zrealizowanych projektów, łączenie pozycjonowania stron internetowych z optymalizacją konwersji jest czymś całkowicie naturalnym. Pomimo tego, że sam termin SXO jest młody i operuje się nim od niedawna, w praktyce ma on swoje zastosowanie znacznie dłużej.

Ile kosztują usługi świadczone przez agencję SXO?

Określenie jednej, stałej kwoty dla wszystkich procesów optymalizacyjnych wdrożonych przez firmy SXO jest niezwykle trudne, bowiem każda strona www wymaga podjęcia innych działań z zakresu SEO i UX, a także przeznaczenia na ich realizację innych nakładów czasowych i finansowych.

Miesięczny koszt współpracy z agencją SXO zależy od wielu czynników. Są to m.in.:

  • zakres prac niezbędnych do przeprowadzenia pod kątem optymalizacji SEO,UX i CRO,
  • konkurencyjność słów kluczowych, 
  • liczba fraz kluczowych,
  • branża, w jakiej funkcjonuje Twój biznes,
  • zajmowana pozycja witryny w wyszukiwarkach,
  • historia pozycjonowania serwisu,
  • czas trwania umowy.

W SEMPIRE możesz liczyć na darmową wycenę sporządzoną na podstawie rzetelnej i fachowej analizy. Dowiedz się, co zrobić, aby uzyskać lepszą pozycję w Google i przełożyć ją na wysoką sprzedaż.

Agencja SXO Poznań – oferta SEMPIRE

Podejmując współpracę z agencją SEMPIRE, możesz liczyć na szereg sprawdzonych i skutecznych rozwiązań w zakresie SEO i UX. Twoja firma w naszych rękach to gwarancja uzyskania wysokich pozycji w Google i sukcesywnego zwiększania sprzedaży.

Za realizacją wszystkich prac stoi doświadczony zespół ekspertów wyposażony w innowacyjne narzędzia. Z ich pomocą zaznaczysz swoją obecność na rynku i zwiększysz zyski. Dowiedz się więcej i skorzystaj z darmowej analizy serwisu lub poproś o bezpłatną, indywidualną strategię SXO.

Wyprzedź konkurencję już na starcie! Uzyskaj wysoką pozycję w wyszukiwarkach i wykorzystaj ją do generowania coraz lepszych wyników sprzedażowych. Przekaż działania na rzecz SXO specjalistom, którzy stoją za sukcesami naszych klientów.

Zamów darmową konsultację z naszym Specjalistą SXO!

Ocena artykułu:

1 2 3 4 5

5 / 5 według 111 opinii

Może Ciebie zainteresować
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...