Agencja interaktywna – co to jest i czym się zajmuje? | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Agencja interaktywna 

Powierz swoją kampanię online doświadczonej agencji, która zatrudnia specjalistów z wielu dziedzin, podąża za najnowszymi trendami i korzysta z zaawansowanych technologii. 

W SEMPIRE zajmujemy się skuteczną reklamą w Internecie. Łączymy SEO, SXO, kampanie Google Ads, promocję w social mediach i content marketing

Współpracujemy z firmami specjalizującymi się w projektowaniu i budowaniu stron internetowych. Wskazujemy klientom sprawdzone agencje, które w porozumieniu z nami wykonują projekty witryn maksymalnie dostosowanych do użytkowników i robotów wyszukiwarek. Dzięki temu już na starcie zyskujesz przewagę konkurencyjną. 

Współpraca z agencją SEMPIRE to: 

  • bezpłatna analiza kondycji Twojej strony internetowej oraz serwisów konkurencyjnych,
  • dostęp do sprawdzonych firm, które w porozumieniu z nami wykonają dla Ciebie projekt użytecznej i zoptymalizowanej pod kątem wyszukiwarek witryny,
  • darmowa konsultacja ze Specjalistą ds. reklamy,
  • indywidualna strategia reklamy w Internecie,
  • kompleksowa obsługa kampanii online,
  • wsparcie dedykowanych opiekunów projektu,
  • dostęp do nowoczesnych technologii,
  • systematyczne monitorowanie efektów, cykliczne raporty, bieżące rekomendacje i optymalizacje.

Daj nam znać o swoich potrzebach, a my przygotujemy dla Ciebie dedykowane rozwiązania w zakresie budowy wizerunku Twojej firmy w sieci. 

Agencja interaktywna – co to jest i czym się zajmuje?

Internet to najskuteczniejsze medium promocyjne. O potędze reklamy cyfrowej świadczą nie tylko niższe koszty operacyjne czy możliwość dotarcia do precyzyjnie określonych grup odbiorców, ale przede wszystkim współczesne realia – sprzedaż przeniosła się dziś do Internetu. Jeżeli chcesz osiągnąć sukces biznesowy i wizerunkowy, musisz w nim zaistnieć. Bez skutecznej reklamy w Internecie Twoja firma nie ma szans konkurować w branży. 

O obecność i promocję firm w Internecie dba agencja interaktywna. Sprawdź, czym się zajmuje i jak może Ci pomóc w prowadzeniu skutecznych kampanii online. 

Chcesz zaoszczędzić czas i od razu otrzymać dedykowane wskazówki? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji ze Specjalistą SEMPIRE, który przedstawi najlepsze rozwiązania na skuteczną promocję Twojej witryny w sieci. 

Zamów konsultację teraz!

agencja interaktywna

Agencja interaktywna – co to jest?

Agencja interaktywna to firma specjalizująca się w przygotowywaniu i wdrażaniu strategii budowy wizerunku firm w Internecie na podstawie celów marketingowych określonych przez klienta. Powstała na bazie agencji reklamowych, koncentrując się jednak wyłącznie na działaniach prowadzonych w wirtualnej przestrzeni i wzbogacając zakres usług o obszary informatyczne. 

Cele agencji interaktywnych i reklamowych są bardzo podobne – wspólnym mianownikiem jest realizacja kompleksowych kampanii promocyjnych, ale to, co odróżnia jedne od drugich, to przede wszystkim kanały, za pośrednictwem których cele te są realizowane. 

W określeniu “agencja interaktywna” kluczowe znaczenie ma słowo “Internet”, które jasno sygnalizuje główny i jedyny w tym przypadku nośnik reklamowy. Z tego powodu można też spotkać się z innymi, wymiennie stosowanymi terminami: agencja internetowa, agencja digitalowa, agencja multimedialna czy agencja IT. 

Agencja interaktywna – definicja

Najpopularniejsza encyklopedia internetowa w ten sposób objaśnia termin „agencja interaktywna”:

agencja interaktywna wikipedia
Agencja interaktywna – definicja w Wikipedii
Źródło: Wikipedia

Definicja z Wikipedii jasno wskazuje zatem, że określenie „agencja interaktywna” jest przez niektórych mylnie utożsamiane z terminem „agencja PR" (ang. Public Relations - relacje publiczne, kontakty z otoczeniem). 

Agencja PR to firma, która zajmuje się kompleksową obsługą procesów komunikacyjnych firm, a także instytucji. Realizuje działania ściśle związane z kreowaniem wizerunku i budowaniem relacji. Mimo zbieżnych celów z agencją interaktywną, wykorzystuje jednak inne narzędzia i metody działania.  

Warto pamiętać również o tym, że nie każda agencja marketingowa lub agencja reklamowa jest agencją interaktywną. Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, najważniejsze w objaśnieniu terminu „agencja interaktywna” jest słowo „Internet”, a to oznacza, że firmy, które zajmują się marketingiem wyłącznie w telewizji lub reklamami outdoorowymi, nie mogą być nazywane agencjami  interaktywnymi.

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

Agencja interaktywna zajmuje się marketingiem internetowym. Działa wielopłaszczyznowo i wykorzystuje w tym celu zdywersyfikowane źródła promocji. Do najpopularniejszych usług oferowanych przez reklamowe agencje internetowe należą:

  • konsulting internetowy, tworzenie audytów i strategii reklamy w Internecie,
  • projektowanie i tworzenie serwisów www, aplikacji, systemów e-commerce i B2B,
  • przygotowywanie i obsługa kampanii reklamowych,
  • kampanie SEM (ang. Search Engine Marketing – marketing w wyszukiwarkach): pozycjonowanie stron internetowych i kampanie PPC (ang. Pay Per Click – płatność za kliknięcie), a więc płatne reklamy w Google, realizowane za pomocą systemu Google Ads,
  • kampanie w mediach społecznościowych,
  • płatne reklamy tekstowe, graficzne i wideo w sieciach reklamowych,
  • content marketing.

Konsulting internetowy

Podstawę podjęcia jakichkolwiek działań reklamowych stanowi indywidualny wywiad z klientem, dzięki któremu możliwe jest ustalenie priorytetów reklamowych i celów biznesowych firmy. Oczekiwania i pomysły klienta determinują dobór odpowiednich działań strategicznych. 

Punktem wyjścia do opracowania indywidualnej strategii reklamy w Internecie jest audyt oceniający kondycję strony internetowej klienta, analiza branży i konkurentów, ustalenie najważniejszych celów i założeń kampanii, a także dobór nośników i formatów reklamowych. Wszystkie te prace są integralną częścią pracy agencji interaktywnych – to od nich w dużej mierze zależy skuteczność prowadzonej kampanii.

Z uwagi na to, że e-marketing obejmuje wiele obszarów wymagających specjalistycznej wiedzy, agencja marketingu interaktywnego oferuje również fachowe doradztwo, dzięki któremu klient może lepiej poznać techniczne aspekty prowadzonych w tym zakresie działań. Nieodłącznym elementem pracy agencji interaktywnych jest także cykliczne raportowanie oraz bieżący kontakt telefoniczny, mailowy lub bezpośredni w celu szkolenia czy omawiania wyników działań z klientem. 

Projektowanie i tworzenie stron internetowych

Podstawę sukcesu w e-marketingu stanowi szybka, użyteczna i dobrze prezentująca się strona internetowa. Projektowanie i tworzenie stron www to jedna z kluczowych usług agencji interaktywnych. 

W procesie tym biorą udział nie tylko programiści, graficy czy copywriterzy, ale też specjaliści SEO czy UX/UI designerzy, dzięki którym witryna już na starcie uwzględnia najważniejsze czynniki wpływające na pozycjonowanie stron i pozytywne doświadczenia użytkowników. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiedniej agencji interaktywnej – dysponującej zespołem specjalistów z wielu dziedzin i o różnych kompetencjach lub współpracującej z zaufanymi agencjami SEO/SEM/SXO. 

Profesjonalne agencje interaktywne tworzą zarówno projekty prostych stron typu wizytówki, jak i rozbudowane witryny na dowolnym systemie zarządzania treścią (ang. Content Management SystemCMS). 

Projektowanie i tworzenie stron zgodnych z najnowszymi trendami w świecie designu, a także dostosowanych do potrzeb użytkowników i czynników rankingowych wyszukiwarek pozwala zyskać przewagę konkurencyjną już na samym początku i uniknąć dodatkowych kosztów w przyszłości, celem realizacji działań wizerunkowych i promocyjnych w sieci. 

Pozycjonowanie stron internetowych

Interaktywna agencja reklamowa oferuje skuteczne pozycjonowanie stron internetowych lub współpracuje ściśle z agencją SEO, której powierza prace związane z optymalizacją witryn pod kątem wyszukiwarek. Wysokie pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania to wzrost rozpoznawalności marki i gwarancja wartościowego ruchu na stronie. 

Podstawą sukcesu we współczesnych działaniach SEO (ang. Search Engine Optimization) jest spojrzenie na witrynę całościowo – zarówno z perspektywy robotów Google, jak i użytkowników, dlatego profesjonalne agencje interaktywne działają zgodnie z koncepcją SXO (ang. Search Experience Optimization), łącząc usługę pozycjonowania z projektowaniem UX (ang. User Experience), a więc dążąc do maksymalizacji konwersji. 

W myśl nowoczesnej strategii SXO kluczowe jest nie tylko uzyskanie wysokich pozycji w Google, ale także zoptymalizowanie doświadczeń użytkowników – dopiero połączenie tych dwóch działań pozwoli Ci osiągnąć satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe. 

Pozycjonowanie może mieć zasięg regionalny (pozycjonowanie lokalne), ogólnokrajowy lub międzynarodowy. Realizację prac w tym zakresie poprzedza audyt SEO, a więc raport przedstawiający słabe i mocne strony analizowanej witryny pod kątem aktualnych standardów oraz wymagań wyszukiwarek internetowych. 

Kampanie reklamowe Google Ads

System reklamowy Google Ads wyróżnia możliwość personalizowania reklam pod kątem demograficznym i geograficznym, a także kierowania przekazów do osób o ściśle określonych zachowaniach czy zainteresowaniach.

Reklamy Google Ads zalicza się do najbardziej elastycznych i mierzalnych metod promocji – możesz emitować je w najdogodniejszym dla siebie czasie i płacić jedynie za reakcję Twojego potencjalnego klienta. Z tego też powodu należą do najczęściej stosowanych płatnych form reklamy w sieci i stanowią jedną z kluczowych usług agencji interaktywnych. 

Google Ads pozwala na emisję reklam tekstowych, produktowych, graficznych, a także wideo – zarówno w sieci wyszukiwania Google, jak i w sieci partnerów Google. Korzystając z kampanii Google Ads, możesz docierać wprost do swoich klientów – dokładnie w chwili, kiedy najbardziej tego potrzebują. 

Agencje interaktywne oferują następujące formy promocji:

Marketing w mediach społecznościowych

Social Media Marketing stanowi dziś integralny element funkcjonowania przedsiębiorstw, zwłaszcza w świecie cyfrowym. Jest to jedna z najskuteczniejszych metod kreowania wizerunku i budowania wiernej społeczności wokół marki. Umiejętnie prowadzone działania marketingowe w mediach społecznościowych w znacznym stopniu przekładają się również na wzrost sprzedaży. 

Podobnie jak w przypadku systemu Google Ads, tak i w Social Media Marketingu olbrzymią zaletą jest możliwość precyzyjnego kierowania reklam. Użytkownicy rejestrujący się na Facebooku, Instagramie, Twitterze, LinkedInie czy YouTube podają informacje, które są ważne pod kątem personalizacji reklam (np. wiek czy płeć). Tak duża wiedza na ich temat daje Ci możliwość bardzo dokładnego dobierania grup docelowych. 

W ramach tej usługi interaktywna agencja reklamowa może sprawować opiekę nad Twoimi kontami w mediach społecznościowych (prowadzenie profilu na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, YouTube czy Twitterze), a także realizować płatne kampanie w tych kanałach (reklama na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, YouTube czy Twitterze).

Content marketing

Content marketing stanowi ważną część procesu pozycjonowania, ale jest też oferowany jako odrębna i realizowana niezależnie usługa. Głównym celem marketingu treści jest budowanie wizerunku eksperta w branży, pozyskiwanie stałego grona odbiorców, generowanie leadów oraz wzrost sprzedaży. 

Zatrudnieni w agencji interaktywnej copywriterzy i specjaliści ds. content marketingu tworzą i dystrybuują treści, które odpowiadają na potrzeby użytkowników, dostarczają wiedzę i praktyczne porady, budują lojalność, zwiększają zaangażowanie i zachęcają do interakcji. 

Tworzenie wartościowych i wysoce użytkowych treści, zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek internetowych, wymaga lekkiego pióra, dużej kreatywności, technicznej wiedzy z zakresu SEO copywritingu i zagadnień UX, a także doświadczenia i nieustannego podążania za zmianami zachodzącymi w dynamicznym środowisku internetowym. 

Content marketing przyjmuje różne formy, a to oznacza, że możesz powierzyć agencji interaktywnej prowadzenie swojego firmowego bloga, tworzenie i publikację artykułów sponsorowanych, projektowanie infografik, wykonanie materiałów wideo czy organizację webinaru. 

Agencje interaktywne – dla kogo?

Z usług agencji interaktywnych może skorzystać każdy, kto chce zaznaczyć swoją obecność w sieci, bez względu na model biznesowy, typ witryny, cel reklamowy czy skalę prowadzonej działalności. 

Do najpopularniejszych odbiorców usług agencji interaktywnych należą:

  • sklepy internetowe i stacjonarne, firmowe strony internetowe, blogi, portale, porównywarki, agregatory ofert, strony typu One Page, Landing Page,
  • firmy lokalne, ogólnokrajowe i międzynarodowe,
  • duże, średnie i małe firmy, które chcą budować swoją rozpoznawalność w sieci i pozyskiwać klientów za pośrednictwem Internetu,
  • wszystkie przedsiębiorstwa, których celem jest sprzedaż produktów i usług, budowanie wizerunku eksperta w branży, pozyskiwanie leadów oraz zwiększenie konwersji. 

Dlaczego warto podjąć współpracę z agencją interaktywną?

Jeżeli chcesz osiągnąć realne korzyści z reklamy w Internecie, musisz postawić na systematyczne i kompleksowo prowadzone działania. Trendy w e-marketingu ciągle się zmieniają – to, co dziś przynosi efekty, za jakiś czas może po prostu przestać działać. Kluczowe jest więc nieustanne monitorowanie branży i podążanie za nowościami – a to wymaga długofalowych i ciągłych prac.

Współpraca z profesjonalną agencją interaktywną to dla Ciebie szereg korzyści. Sprawdź, co możesz zyskać, decydując się na outsourcing działań związanych z marketingiem internetowym. 

Niższe koszty

Zbudowanie działu in-house zajmującego się marketingiem internetowym to olbrzymia inwestycja. Wystarczy, że weźmiesz pod uwagę koszty związane z rekrutacją specjalistów o wielu różnych kompetencjach, ich wynagrodzenie, koszt zakupu specjalistycznych narzędzi i aplikacji, a także wszelkie wydatki związane z rozwojem takiego działu. Powierzając e-marketing wyspecjalizowanej agencji interaktywnej, możesz liczyć na oszczędność kosztów oraz optymalne dostosowywanie budżetu do obranej strategii. 

Oszczędność czasu

Zamiast prowadzić systematyczne działania e-marketingowe i poświęcać na to kilka lub nawet kilkanaście godzin dziennie, możesz zająć się w tym czasie innymi kluczowymi sprawami – zarządzaniem firmą, planowaniem jej rozwoju czy rozmowami z klientami i kontrahentami. Niezależnie od etapu, w jakim znajduje się Twój biznes, i budżetu, jakim aktualnie dysponujesz, powierzenie usług e-marketingowych agencji interaktywnej to gwarancja dużej oszczędności czasu. 

Dostęp do technologii

Liczba narzędzi do optymalizacji SEO, link buildingu, content marketingu, skalowania i automatyzacji kampanii PPC, analizowania konkurencji czy bieżącego monitorowania efektów jest ogromna, a ich koszt to olbrzymia inwestycja, zwłaszcza jeśli prowadzone prace wymagają mocnego efektu skali, a gra toczy się o setki mikro celów. Korzystając z usług agencji interaktywnej, zyskujesz dostęp do zaawansowanych i bardzo kosztownych narzędzi, których samodzielny zakup byłby praktycznie niemożliwy. 

Obserwowanie trendów i reagowanie na zmiany

Działania marketingowe prowadzone in-house niestety nie nadążają za dynamicznie zmieniającym się środowiskiem internetowym. Tempo, jakie narzuca wyszukiwarka Google, system reklamowy Google Ads czy media społecznościowe, wymaga systematycznej pracy, nieustannego obserwowania trendów, błyskawicznego reagowania na nie i ciągłego rozbudowywania taktyki. Agencja reklamy interaktywnej zapewni Ci dostęp do najnowszych i najlepszych technik, dzięki którym wyprzedzisz konkurencję. 

Wiedza, doświadczenie i sprawdzone techniki

Profesjonalna agencja interaktywna to skalowalny zespół fachowców, który ma za sobą setki zamkniętych projektów i miliony zoptymalizowanych budżetów. Tu nie ma miejsca na działanie po omacku – liczy się efekt końcowy, z którego każdy pracownik agencji jest skrupulatnie rozliczany. Powierzając usługi e-marketingowe agencji interaktywnej, możesz liczyć na sprawdzone i skuteczne techniki, poparte wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w branży. 

Zespół specjalistów o różnych kompetencjach

Zdywersyfikowane działania e-marketingowe wymagają zaangażowania specjalistów z wielu dziedzin – web developerów, pozycjonerów, UX/UI designerów, copywriterów, social media managerów czy analityków. Współpraca z agencją interaktywną daje Ci dostęp do szeregu fachowców o różnych kompetencjach. Możesz też liczyć na wsparcie dedykowanego opiekuna, który weźmie pełną odpowiedzialność za projekt i będzie również Twoim fachowym doradcą. 

Dedykowane wsparcie Google

Specjaliści agencji interaktywnych nieustannie szkolą swoje umiejętności, a ich naukę wieńczą wymagające egzaminy Google. Pozyskiwane w ten sposób certyfikaty pozwalają utrzymać status Partnera Google, a to oznacza szereg korzyści dla kampanii w postaci jeszcze lepszych konfiguracji i targetowania reklam, fachowego i regularnego wsparcia ze strony Google czy dedykowanych kursów i szkoleń. 

Jak wybrać dobrą agencję interaktywną?

Marketing internetowy to proces długofalowy, a to oznacza, że czeka Cię wieloletnia współpraca z agencją interaktywną. Warto więc wybrać tę, która nie tylko dobrze rozumie mechanizmy rządzące światem reklamy, ale idzie o krok dalej, przekuwając działania w realizację ściśle określonych celów. 

Aspekty, na które warto zwrócić uwagę, wybierając dobrą agencję interaktywną:

  • indywidualne podejście – podstawę realizacji najważniejszych celów biznesowych stanowi dobrze przygotowana strategia reklamy – wybierz agencję, która już na starcie oferuje Ci indywidualną analizę Twojej strony, branży i konkurentów;
  • doświadczenie – sprawdź, ile lat firma działa na rynku i jaką liczbę projektów zrealizowała do tej pory;
  • technologia – dostęp do zaawansowanych narzędzi jest kluczowy w opracowaniu skutecznej strategii, opierającej się na twardych danych, oraz osiąganiu szybkich i stabilnych efektów – zorientuj się, czy firma dysponuje specjalistycznymi systemami, które usprawnią pracę i pozwolą dostarczać precyzyjne analizy oraz wnioski;
  • znajomość branży – nie ma jednego gotowego wzorca na realizację kampanii e-marketingowych, dlatego zwróć uwagę na to, czy wybrana przez Ciebie agencja interaktywna ma doświadczenie w projektach z Twojej branży;
  • kontakt – dowiedz się, w jaki sposób będą raportowane prace i efekty, oraz czy otrzymasz bezpośredni kontakt do dedykowanego opiekuna;
  • przejrzysta umowa – wszelkie ustalenia powinny być dla Ciebie jasne i czytelne – zwróć uwagę, czy umowa w prosty sposób prezentuje wszystkie warunki współpracy i najważniejsze aspekty planowanych działań;
  • referencje – zapoznaj się z opiniami klientów, którzy mieli już okazję skorzystać z usług danej agencji interaktywnej – to da Ci obraz jakości, terminowości i skuteczności prowadzonych działań.

Agencja interaktywna a agencja reklamowa

Agencja reklamowa zajmuje się projektowaniem i realizacją kompleksowych oraz pojedynczych kampanii promocyjnych dla produktów, usług czy marek, wykorzystując w tym celu dowolne nośniki, np. telewizyjne, prasowe, radiowe, drukowane czy internetowe.

Ze względu na zakres świadczonych usług może podejmować działania w obszarach BTL (ang. below the line – działania reklamowe skierowane do odbiorcy indywidualnego) oraz ATL (ang. above the line – działania reklamowe skierowane do odbiorcy masowego). Agencje, które łączą oba te obszary, nazywane są agencjami 360°.

Zakres usług agencji reklamowych jest zatem szerszy niż agencji interaktywnych, bowiem obejmuje kampanie realizowane z wykorzystaniem dowolnych nośników, w tym również internetowych, podczas gdy agencje interaktywne skupiają się na promocji wyłącznie w Internecie.

Agencja interaktywna a agencja SEO

Agencja SEO zajmuje się optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, a więc budowaniem zasięgów poprzez zdobywanie wysokich pozycji w Google i pozyskiwaniem wartościowego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania. 

Zakres działań agencji interaktywnej jest natomiast znacznie szerszy. Do kluczowych działań agencji SEO nie należy na przykład projektowanie i tworzenie stron www, e-sklepów czy aplikacji webowych, które stanowią integralną część prac wielu agencji IT. Agencja SEO może być częścią interaktywnej agencji reklamowej lub niezależną jednostką, oferującą outsourcing SEO

Agencja interaktywna a agencja SXO

Agencja SXO zajmuje się optymalizacją doświadczeń użytkownika i realizuje usługi z zakresu SEO (ang. Search Engine Optimization), czyli optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek, oraz UX (ang. User Experience), czyli dbających o pozytywne doświadczenie użytkownika

Koncepcja SXO stanowi jeden z elementów oferty wielu agencji interaktywnych, ale zdarzają się też sytuacje, że prace związane typowo z SEO oraz UX delegowane są na zewnątrz, do niezależnej agencji SXO.

Agencja interaktywna a Software House

Software House’y powstały w wyniku specjalizacji branży interaktywnej, a więc mają wiele wspólnego z agencjami IT. Wspólnym mianownikiem jest tutaj tworzenie aplikacji i serwisów www. Dodatkowo Software House’y zajmują się także nowoczesnymi wdrożeniami na stronach internetowych, które umożliwiają na przykład korzystanie z rozwiązań sztucznej inteligencji. 

To, co odróżnia Software House’y od agencji interaktywnych, to przede wszystkim wysoka złożoność oraz czasochłonność projektów – te pierwsze specjalizują się przede wszystkim w tworzeniu zaawansowanych aplikacji webowych i mobilnych, dedykowanych sklepów internetowych, a także systemów różnych klas, np. CRM (ang. Customer Relationship Management – zarządzanie relacjami z klientami) czy ERP (ang. Enterprise Resource Planning – planowanie zasobów przedsiębiorstwa), które ze względu na stopień trudności przerastają techniczne możliwości tych drugich. 

Agencje interaktywne z kolei koncentrują się głównie na realizacji projektów wspierających wizerunek marki w Internecie i pozwalających osiągnąć określone cele marketingowe. 

Agencja interaktywna a agencja 360°

Agencja 360° powstała w wyniku rozpowszechnienia marketingu 360° (ang. 360 Degree Marketing), zakładającego holistyczne podejście do promocji marki. Działania podejmowane przez tego rodzaju agencję obejmują zatem wiele zdywersyfikowanych metod i kanałów. 

Agencje 360° to z reguły olbrzymie przedsiębiorstwa oferujące usługi full service, a to oznacza, że prowadzą działania marketingowe nie tylko w przestrzeni online, ale również w mediach tradycyjnych, a więc telewizji, radiu czy prasie – i to właśnie odróżnia je od agencji interaktywnych. 

Agencja interaktywna Poznań – oferta SEMPIRE

SEMPIRE to kreatywna i doświadczona agencja, która stawia przede wszystkim na partnerskie relacje, a swoją wysoką skuteczność zawdzięcza odpowiedzialnemu zespołowi ekspertów oraz zaawansowanej technologii. Nasi wykwalifikowani specjaliści przykładają dużą wagę do kluczowych wartości dla Twojego biznesu, wyznaczając przy tym nowe, lepsze kierunki rozwoju. 

Kładziemy duży nacisk na tworzenie kompleksowych rozwiązań, w pełni odpowiadających potrzebom biznesowym i komunikacyjnym naszych klientów. Łączymy SEO, kampanie Google Ads, promocję w social mediach i content marketing. 

Współpracujemy z firmami, które specjalizują się w projektowaniu i budowaniu stron internetowych zgodnych z aktualnymi trendami. Dbamy o nieustanny rozwój jakościowy i technologiczny naszych usług. Naszym celem jest realizowanie kampanii nastawionych na maksymalizację konwersji. 

Wiemy, co zrobić, aby użytkownicy trafili właśnie na Twoją stronę i zrealizowali na niej zarówno swoje potrzeby, jak i Twoje cele biznesowe. 

Sprawdź nasze opinie i dołącz do grona zadowolonych klientów agencji SEMPIRE. 

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą ds. reklamy w Internecie.

Ocena artykułu:

1 2 3 4 5

4.97 / 5 według 432 opinii

Może Ciebie zainteresować
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.